Gå til innhold

må vi ha piller for ALT snart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

mot depresjon, for tretthet, mot dårlig konsentrasjon osv! jeg har liksom ikke troen på piller

Anonymkode: 0b1a6...bf9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Ja, jeg vil gjerne ha piller mot både depresjon, tretthet og dårlig konsentrasjon.

Dog; i sammenheng med behandling som terapi, angående to av dine eksempler. Søvn kan vi alle slite med av og til, uten grunn. Og da er sovetabletter ganske alright å ha, altså

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, NancyDrew skrev:

Ja. Ja, jeg vil gjerne ha piller mot både depresjon, tretthet og dårlig konsentrasjon.

Dog; i sammenheng med behandling som terapi, angående to av dine eksempler. Søvn kan vi alle slite med av og til, uten grunn. Og da er sovetabletter ganske alright å ha, altså

men har kroppen godt av alle disse pillene? og hva med vekten?

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jævlig irriterende med økonomien. nå må jeg begynne å bruke penger på det også!!

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig glad for at en kan få piller for visse ting. Det er ikke noe særlig å få panikkanfall på toget. Så når jeg merker at det er på vei, så klarer jeg å la vær å bli desperat i en vogn full av folk. 

Anonymkode: 16079...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

men har kroppen godt av alle disse pillene? og hva med vekten?

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Det kommer vel an på. Men har ikke jeg fått sove på tre døgn, så tar jeg de pillene. Jeg har ikke godt av sjokoladen eller pizzaen jeg inntar heller. Men jeg har heller ikke godt av insomnia, eller depresjon, om jeg nå skulle hatt det. Vekt vs søvn - gi meg søvn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er virkelig glad for at en kan få piller for visse ting. Det er ikke noe særlig å få panikkanfall på toget. Så når jeg merker at det er på vei, så klarer jeg å la vær å bli desperat i en vogn full av folk. 

Anonymkode: 16079...ed4

hva er det med folk? ikke for å være frekk, jeg er IKKE perfekt. men hvorfor er vi skapt slik at det må finnes opp piller mot ALT? så har vi folk som er allergiske, feite, undervektige, trette, for våkne ?!

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og jævlig irriterende med økonomien. nå må jeg begynne å bruke penger på det også!!

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Hvilke type piller er det du må ha, som du ønsker ikke fantes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hva er det med folk? ikke for å være frekk, jeg er IKKE perfekt. men hvorfor er vi skapt slik at det må finnes opp piller mot ALT? så har vi folk som er allergiske, feite, undervektige, trette, for våkne ?!

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Du gir deg selv svaret i samme kommentar her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NancyDrew skrev:

Du gir deg selv svaret i samme kommentar her? 

ja, men hva er  det med oss som art? vi kommer da faen meg med all verdens plager jo!

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ja, men hva er  det med oss som art? vi kommer da faen meg med all verdens plager jo!

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Svar meg på den her:

3 minutter siden, NancyDrew skrev:

Hvilke type piller er det du må ha, som du ønsker ikke fantes?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NancyDrew skrev:

Svar meg på den her:

 

er ingen piller jeg ikke ønsker fantes. men det irritere meg med økonomien.

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, men hva er  det med oss som art? vi kommer da faen meg med all verdens plager jo!

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Vi er mennesker som lever i en rar tid. Vi er ikke robåter... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, RoseFox skrev:

Vi er mennesker som lever i en rar tid. Vi er ikke robåter... 

er tiden mer rar nå enn den var?

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og jævlig irriterende med økonomien. nå må jeg begynne å bruke penger på det også!!

En pille mot det ?

 

A.(CAVE:Fnatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva er det med folk? ikke for å være frekk, jeg er IKKE perfekt. men hvorfor er vi skapt slik at det må finnes opp piller mot ALT? så har vi folk som er allergiske, feite, undervektige, trette, for våkne ?!

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Hva er problemet? Det er da bra at det fins piller så vi kan fungere? Det er vel misbruk som er skummelt. Hadde en ikke fått piller mot alvorlige plager, så tror jeg nok alkoholmisbruk hadde økt voldsomt. Det hadde jo ikke vært bra. 

Anonymkode: 16079...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

er tiden mer rar nå enn den var?

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Før i tiden var det ikke mange som var overvektige, de hadde et sunnere kosthold, det var ikke masse kjemikalier og drit i maten de spiste, folk var aktive og mer sosiale, det var ikke noe som het kropspress. Det var ikke så høye krav om at man må være sånn og sånn for å bli godtatt. Det var ikke narkomiljøer i den grad som det er idag.  Alle var de de var og tror de hadde en generell bedre psyke pga alt dette. Selvfølgelig var det masse elendighet før i tiden også, er ikke det jeg sier, men ja, ting har forandret seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RoseFox skrev:

Før i tiden var det ikke mange som var overvektige, de hadde et sunnere kosthold, det var ikke masse kjemikalier og drit i maten de spiste, folk var aktive og mer sosiale, det var ikke noe som het kropspress. Det var ikke så høye krav om at man må være sånn og sånn for å bli godtatt. Det var ikke narkomiljøer i den grad som det er idag.  Alle var de de var og tror de hadde en generell bedre psyke pga alt dette. Selvfølgelig var det masse elendighet før i tiden også, er ikke det jeg sier, men ja, ting har forandret seg. 

Jeg er enig i dette, men når jeg har skrevet lignende her så er ikke folk engie. Alt er så mye bedre nå, og før var alt så håpløst. Kommer kanskje an på hva man verdsetter. Men det er et ekstremt statusjag i såfal. Og folk ser bare verdien i penger.
Og så har vi tilgang til så mye mere. Tror alt hadde vært lettere dersom verden var mindre igjen. 
Jeg har bare blitt mer grublende og nysgjerrig av all reisinga til utlandet. Og så når du forelsker deg i en fra en helt annen kultur blir alt bare ille ... 

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i dette, men når jeg har skrevet lignende her så er ikke folk engie. Alt er så mye bedre nå, og før var alt så håpløst. Kommer kanskje an på hva man verdsetter. Men det er et ekstremt statusjag i såfal. Og folk ser bare verdien i penger.
Og så har vi tilgang til så mye mere. Tror alt hadde vært lettere dersom verden var mindre igjen. 
Jeg har bare blitt mer grublende og nysgjerrig av all reisinga til utlandet. Og så når du forelsker deg i en fra en helt annen kultur blir alt bare ille ... 

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Nå hang jeg ikke helt med her... 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er ingen piller jeg ikke ønsker fantes. men det irritere meg med økonomien.

Anonymkode: 0b1a6...bf9

Men hvorfor skal det irritere deg, om du ikke behøver å måtta ta noen piller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...