Gå til innhold

Normal penisstr

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Litt rart spørsmål, men trenger å vite om dette er normalt haha.
har ligget med sånn ca 6 stk, hvor mer eller mindre alle kanskje har sånn ca 8 cm slapp også blir den større kanskje sånn 17-20 når den er hard. Men jeg har drevet med en type i noen måneder nå og jeg fikk helt sjokk første gang jeg så penisen hans, for den var så knøtt liten slapp. Altså typ 5 cm, så jeg var helt sikker på at den skulle være kjempe liten.

Men når den ble hard ble den veldig stor. Kanskje sånn 19 cm! Hvordan er dette mulig?? Er det normalt? vet at menn kan ha små peniser som er såkalt growere når de blir harde, men det er heeelt ekstremt stor forskjell. Aldri sett liknende

Anonymkode: e4b3a...3c2

Jepp, helt normalt kjøttpenis er store i slapp tilstand men vokser ikke mye, mens blodpenis er det motsatte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en tråd om dette? Får dere ikke nok av peniser? :P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir litt bekymret over at du kan garantere at under 1% har en reell penis på 20 cm. Både med hensyn innsamling av statestikk og kunnskaper. Spesielt når du hevder at de måler i fra ræva som du skriver. Du forveksler ikke penis og klitoris?

Jeg har selv en groover som TS spør om den starter rundt 4-5cm og stopper på 17-18 cm, noe som har blitt nøye målt av damer som blir fascinert. Etter å ha vært på noen svært frigjorte naturiststrender mm anser jeg ikke min penis som spesielt stor, men akuratt passe. Det er mange som er langt over 20 cm.

Anonymkode: 5b579...091

De på strendene går ikke rundt med ståkuk så du vet ingen ting om deres størrelse. Forskjellen mellom slapp og stiv har ingen sammenheng. Finn EN eneste artikkel som viser at over 1% av befolkningen har over 20 cm lang penis eller om sammenhengen mellom slapp og stiv har noe å si, så skal jeg vurdere å ta det seriøst. Så må du huske på at du ser din egen penis ovenfra så da ser den mindre ut sammenlignet med å se den på noen andre.

Anonymkode: f6939...d58

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De på strendene går ikke rundt med ståkuk så du vet ingen ting om deres størrelse. Forskjellen mellom slapp og stiv har ingen sammenheng. Finn EN eneste artikkel som viser at over 1% av befolkningen har over 20 cm lang penis eller om sammenhengen mellom slapp og stiv har noe å si, så skal jeg vurdere å ta det seriøst. Så må du huske på at du ser din egen penis ovenfra så da ser den mindre ut sammenlignet med å se den på noen andre.

Anonymkode: f6939...d58

Når jeg skriver svært frigjorte strender mm, så er det ikke snakk om vanlige pertentlige nudiststrender. Det foregår en del seksuell aktivitet der, noe som gjerne medfører erigerte peniser. Så resten av argumentasjonen om slapp og stiv er ikke relevant. Det som er et bedre argument er at utvalget av mennsker på slike steder er nok ikke helt representativt. 

Om det er 1% eller 5% er helt likegyldig for meg, men jeg syns det blir dumt er når menn med gjennomsnittlige og små pensier desperat prøver å fornekte at det finnes en del med betraklig større peniser.

Anonymkode: 5b579...091

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...