Gå til innhold

Erfaring med Womanizer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil gjerne høre erfaringer med Womanizer da jeg vurderer å kjøpe den? Lurer også da på hvilken utgave du har? 

Anonymkode: d6e84...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp den! Den er verdt hver eneste krone.

Jeg ser det er kommet en ny utgave av den. Selv har jeg PRO40. 

Anonymkode: ac91e...716

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt mye bra om den, så hadde store forventninger. Dessverre for min del klarer jeg ikke å få orgasme med womanizer, syns ikke det er noe godt heller.. Så ikke verdt det for min del :( 

Må legge til at jeg aldri ellers har problemer med å komme, hverken med fingre, tunge eller vanlig vibrator 

Anonymkode: c90a1...ed9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet den nok til å få orgasme med den. 

Tror det trengs litt tilvending da den ga effekt! Og fort! Men på en merkelig måte. Den «suger» eller... trykker hva nå enn teknologien er, men ikke hardt, men også som det kjennes. Men klarte ikke helt oppnå orgasme med en. Men kun prøvd den en gang. Men den har jo mange gode tilbakemeldinger :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt mye bra om den, så hadde store forventninger. Dessverre for min del klarer jeg ikke å få orgasme med womanizer, syns ikke det er noe godt heller.. Så ikke verdt det for min del :( 

Må legge til at jeg aldri ellers har problemer med å komme, hverken med fingre, tunge eller vanlig vibrator 

Anonymkode: c90a1...ed9

Ser at en del sier det tar litt tilvenning pga den føles så annerledes, men regner med du har testet det ut skikkelig? 😅

Anonymkode: d6e84...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den i ca 1 år, prøvd den sikkert 15-20 ganger. Har holdt på i sikkert 30 min med den uten å få det til, bytter til vanlig vibrator og er over the top i løpet av noen minutter, så har egentlig gitt opp litt 😅

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at en del sier det tar litt tilvenning pga den føles så annerledes, men regner med du har testet det ut skikkelig? 😅

Anonymkode: d6e84...5ad

 

Anonymkode: c90a1...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke vanlig orgasme når jeg bruker den- det blir mer intenst og dypere for min del. Jeg foretrekker dog heller en massasjestav  :3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
3 minutter siden, Playful skrev:

Jeg kan ofte slite med å komme. Med womanizer Kom jeg på 30 sek. Tuller ikke. Fader så magisk! 

Samme her! 

Anonymkode: fb452...4e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe særlig forskjell på de forksjellige modellene?

Anonymkode: 6ba1f...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Dersom du er sensitiv så kan den bli for sterk. Jeg kommer med den men bedre med stav som dekker mer av fitta. 

Anonymkode: 2befc...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at man kan bli avhengig av den for å få orgasme senere. Fordi hendene ikke klarer stimulere hardt nok. Vet ikke om det stemmer da..

Anonymkode: d8054...0d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt at man kan bli avhengig av den for å få orgasme senere. Fordi hendene ikke klarer stimulere hardt nok. Vet ikke om det stemmer da..

Anonymkode: d8054...0d1

Kan stemme det...Når en mann prøver på orgasme nå så blir det bare meh...

Anonymkode: 7c604...f24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den er fantastisk. Kom på under ett minutt første gangen. Vet ikke hvilken modell jeg har, men ca 2 år gammel. Orgasmen er også bedre med womanizer enn vibrator. Varer lenger, da den er mer skånsom. Med vibrator må jeg avslutte med en gang jeg kommer, ellers blir det veldig vondt. Mens womanizer kan liksom suge klitten min gjennom orgasmen. 

Anonymkode: b47d7...c64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan stemme det...Når en mann prøver på orgasme nå så blir det bare meh...

Anonymkode: 7c604...f24

Kan andre si litt om dette? Blir det nedtur med hender/munn fra gubben etter å ha hatt denne greia mellom beina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2018 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Den er fantastisk. Kom på under ett minutt første gangen. Vet ikke hvilken modell jeg har, men ca 2 år gammel. Orgasmen er også bedre med womanizer enn vibrator. Varer lenger, da den er mer skånsom. Med vibrator må jeg avslutte med en gang jeg kommer, ellers blir det veldig vondt. Mens womanizer kan liksom suge klitten min gjennom orgasmen. 

Anonymkode: b47d7...c64

for meg var det stikk motsatt... syns det ble vondt å komme mens den holdt på, da det ble for intenst.. Så fikk en rar orgasme haha. Dama i butikken påsto at man ikke blir øm av den, slik som man blir av en vibrator, men jeg ble mer øm av womanizeren enn jeg har blitt av noe annet :) 

Jeg har utrolig sensetiv klitoris da, og har alltid pleid å bruke vibratoren min på det svakeste i tillegg til at jeg pleier å massere rundt klitten, istedet for direkte på. Med womanizeren kan man på en måte ikke "justere" punktet, da den bare suger/trykker overalt haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg har den. Ikke noe spesielt. Hadde ikke brukt så mye penger på den om jeg kunne gått tilbake i tid og kjøpt den igjen. Da hadde jeg kjøpt en myye billigere vibrator. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...