Gå til innhold

Så var kjolen i hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

DA var kjolen i hus. Er helt målløs egentlig.

Kjøpte den brukt av ei jente som annonserte på Markedsplassen her på KG.. Hun kom hjem til meg nå i formiddag. Kjolen var bare SÅÅÅ fin og det samme syntes hun veninnen min som kom for å "inspisere" den. Jeg ga 4500 for den. Ny kostet den 15 000 i Florida.

Det morsomste er at kjolen faktisk må sys inn... For meg som er stor jente og bruker str. 56 i klær er jo det veldig morsomt.

Nå bare gleder jeg meg og skal kose meg med å kjøpe inn alle småtingene som smykke, øredobber etc. som er med på å pynte opp litt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

SÅ koselig!!! Gratulerer med kjole!

Er det mulig for oss nysgjerrige bruder her å få se bilde??? :wink:

Skrevet

Gratulerer med kjolen :P

Jepp, vi har lyst på bilder :enig_animasjon:

Skrevet

Takk, takk....

Her er linken til annonsen jeg så. Ser den ikke tydelig der, men den har slep på ca. 1 1/2 m., mye perler både i overdelen og slepet, blonder er det også en del av. Jeg er i hvertfall strålende fornøyd. Så da gjenstår det bare å finne korsett og så sette i gang med å sy den inn og legge den opp..

http://www.kvinneguiden.no/annonser/detail...php?siteid=5335

Skrevet

Gratulerer med kjole. den var nydelig.. :) ja ikke sant at det blir gøy og finne smykke, undertøy, og div. tilbehør til kjolen. det gjenstår hos meg oxo... :hoppe:

Skrevet

Gratulerer! Å finne kjole - eller dvs å evt ikke finne kjole - kan bli et av de største stressmomentene i bryllupsplanlegging, så nå er du jo kommet langt på vei allerede! :-)

Må si jeg er imponert over at du fikser ting i ekspressfart! :-)

Skrevet

Gratulerer med kjole!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var en nydelig kjole.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...