Molla Skrevet 27. mars 2005 #1 Skrevet 27. mars 2005 DA var kjolen i hus. Er helt målløs egentlig. Kjøpte den brukt av ei jente som annonserte på Markedsplassen her på KG.. Hun kom hjem til meg nå i formiddag. Kjolen var bare SÅÅÅ fin og det samme syntes hun veninnen min som kom for å "inspisere" den. Jeg ga 4500 for den. Ny kostet den 15 000 i Florida. Det morsomste er at kjolen faktisk må sys inn... For meg som er stor jente og bruker str. 56 i klær er jo det veldig morsomt. Nå bare gleder jeg meg og skal kose meg med å kjøpe inn alle småtingene som smykke, øredobber etc. som er med på å pynte opp litt.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #2 Skrevet 27. mars 2005 SÅ koselig!!! Gratulerer med kjole! Er det mulig for oss nysgjerrige bruder her å få se bilde???
fant Skrevet 27. mars 2005 #3 Skrevet 27. mars 2005 Gratulerer med kjolen Jepp, vi har lyst på bilder :enig_animasjon:
Molla Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2005 Takk, takk.... Her er linken til annonsen jeg så. Ser den ikke tydelig der, men den har slep på ca. 1 1/2 m., mye perler både i overdelen og slepet, blonder er det også en del av. Jeg er i hvertfall strålende fornøyd. Så da gjenstår det bare å finne korsett og så sette i gang med å sy den inn og legge den opp.. http://www.kvinneguiden.no/annonser/detail...php?siteid=5335
linky Skrevet 27. mars 2005 #5 Skrevet 27. mars 2005 Gratulerer med kjole. den var nydelig.. ja ikke sant at det blir gøy og finne smykke, undertøy, og div. tilbehør til kjolen. det gjenstår hos meg oxo...
Martha Stewart Skrevet 27. mars 2005 #6 Skrevet 27. mars 2005 Gratulerer! Å finne kjole - eller dvs å evt ikke finne kjole - kan bli et av de største stressmomentene i bryllupsplanlegging, så nå er du jo kommet langt på vei allerede! :-) Må si jeg er imponert over at du fikser ting i ekspressfart! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå