Gelica Skrevet 13. november 2018 #1 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg skal kjøpe en adventskalender fra makeup revolution til datteren min. Har ikke handlet på make up nettbutikker før og vet ikke helt hvor jeg bør bestille. Fant den her https://www.lyko.no/makeup-revolution/makeup-r.-advent-calender-giftset Noen som vet om dette er en seriøs butikk å bestille fra? Har du andre tips, så takker jeg for det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Del Skrevet 13. november 2018 Er en seriøs butikk ja. Har handlet derfra mange ganger, og har bare gode erfaringer. Anonymkode: 060fc...fcf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Del Skrevet 13. november 2018 Har handlet der flere ganger, og har vært null problem Anonymkode: 8be31...387 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 13. november 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 13. november 2018 Tusen takk for svar 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 13. november 2018 #5 Del Skrevet 13. november 2018 Akkurat handlet derfra to ganger og fått alt jeg skulle ha begge gangene😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta98 Skrevet 13. november 2018 #6 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg har negative erfaringer med det. Jeg bestilte, og tenkte at jøss så billig ! Men når det kom så var det bare mini produkter! Dårlig forseglet. Kun bittesmå produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #7 Del Skrevet 13. november 2018 2 minutter siden, martinelarsennnnn skrev: Jeg har negative erfaringer med det. Jeg bestilte, og tenkte at jøss så billig ! Men når det kom så var det bare mini produkter! Dårlig forseglet. Kun bittesmå produkter. Men da mener du kalenderen, ikke nettbutikken? Jeg har handlet der veldig mange ganger, og det er aldri noe problem. Gode kompanjer og pakkene kommer relativt fort. Anonymkode: 16cf6...802 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 13. november 2018 #8 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) 22 minutter siden, martinelarsennnnn skrev: Jeg har negative erfaringer med det. Jeg bestilte, og tenkte at jøss så billig ! Men når det kom så var det bare mini produkter! Dårlig forseglet. Kun bittesmå produkter. Det står jo i beskrivelsen hvor mange ml osv det er snakk om? Endret 13. november 2018 av Nerine_ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 13. november 2018 #9 Del Skrevet 13. november 2018 Stort utvalg, ein god del bra merker, rask levering. Har vel bestilt derifra et par tre gongar. Eg vil absolutt anbefala Lyko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #10 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg handler ofte der. Aldri opplevd noe tull. Anbefaler lyko.no. Anonymkode: 47876...aa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #11 Del Skrevet 14. november 2018 15 timer siden, jenta98 skrev: Jeg har negative erfaringer med det. Jeg bestilte, og tenkte at jøss så billig ! Men når det kom så var det bare mini produkter! Dårlig forseglet. Kun bittesmå produkter. Lurt å lese beskrivelsen. Jeg dreit meg ut på det på vita.no en gang. Var salg på noe shampo og balsam. 25 kr pr stk, glemte å sjekke hvor mye det var, men regnet jo med det var normal størrelse. Fikk dem i posten, og det var bittesmå flasker på 50 ml. Men det var jo ikke vita sin feil at jeg ikke hadde lest beskrivelsen av produktet. Anonymkode: 060fc...fcf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #12 Del Skrevet 15. november 2018 Anbefales Anonymkode: b0f46...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 16. november 2018 Forfatter #13 Del Skrevet 16. november 2018 Takker for tilbakemeldinger :-) Jeg bestilte og pakken kom i posten 2 dager etter. Fornøyd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå