Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en seriøs butikk ja. Har handlet derfra mange ganger, og har bare gode erfaringer. 

Anonymkode: 060fc...fcf

• Liker 3
Skrevet

Har handlet der flere ganger, og har vært null problem :)

Anonymkode: 8be31...387

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for svar 🙂 

Skrevet

Akkurat handlet derfra to ganger og fått alt jeg skulle ha begge gangene😊 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har negative erfaringer med det. Jeg bestilte, og tenkte at jøss så billig ! Men når det kom så var det bare mini produkter! Dårlig forseglet. Kun bittesmå produkter. 

Skrevet
2 minutter siden, martinelarsennnnn skrev:

Jeg har negative erfaringer med det. Jeg bestilte, og tenkte at jøss så billig ! Men når det kom så var det bare mini produkter! Dårlig forseglet. Kun bittesmå produkter. 

Men da mener du kalenderen, ikke nettbutikken? 

Jeg har handlet der veldig mange ganger, og det er aldri noe problem. Gode kompanjer og pakkene kommer relativt fort. 

Anonymkode: 16cf6...802

• Liker 3
Skrevet (endret)
22 minutter siden, martinelarsennnnn skrev:

Det står jo i beskrivelsen hvor mange ml osv det er snakk om? 

Endret av Nerine_
  • Liker 5
Skrevet

Stort utvalg, ein god del bra merker, rask levering. Har vel bestilt derifra et par tre gongar. Eg vil absolutt anbefala Lyko.

Skrevet

Jeg handler ofte der. Aldri opplevd noe tull. Anbefaler lyko.no. 

Anonymkode: 47876...aa2

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, jenta98 skrev:

Lurt å lese beskrivelsen. Jeg dreit meg ut på det på vita.no en gang. Var salg på noe shampo og balsam. 25 kr pr stk, glemte å sjekke hvor mye det var, men regnet jo med det var normal størrelse. Fikk dem i posten, og det var bittesmå flasker på 50 ml. Men det var jo ikke vita sin feil at jeg ikke hadde lest beskrivelsen av produktet. 

Anonymkode: 060fc...fcf

• Liker 2
Skrevet

Anbefales :)

Anonymkode: b0f46...86e

Skrevet

Takker for tilbakemeldinger :-) Jeg bestilte og pakken kom i posten 2 dager etter. Fornøyd :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...