Gå til innhold

Noen med erfaring fra Lyko nettbutikk?


Gelica

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en adventskalender fra makeup revolution til datteren min. Har ikke handlet på make up nettbutikker før og vet ikke helt hvor jeg bør bestille. Fant den her https://www.lyko.no/makeup-revolution/makeup-r.-advent-calender-giftset 

Noen som vet om dette er en seriøs butikk å bestille fra? Har du andre tips, så takker jeg for det 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en seriøs butikk ja. Har handlet derfra mange ganger, og har bare gode erfaringer. 

Anonymkode: 060fc...fcf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet der flere ganger, og har vært null problem :)

Anonymkode: 8be31...387

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har negative erfaringer med det. Jeg bestilte, og tenkte at jøss så billig ! Men når det kom så var det bare mini produkter! Dårlig forseglet. Kun bittesmå produkter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, martinelarsennnnn skrev:

Jeg har negative erfaringer med det. Jeg bestilte, og tenkte at jøss så billig ! Men når det kom så var det bare mini produkter! Dårlig forseglet. Kun bittesmå produkter. 

Men da mener du kalenderen, ikke nettbutikken? 

 

Jeg har handlet der veldig mange ganger, og det er aldri noe problem. Gode kompanjer og pakkene kommer relativt fort. 

Anonymkode: 16cf6...802

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, martinelarsennnnn skrev:

Jeg har negative erfaringer med det. Jeg bestilte, og tenkte at jøss så billig ! Men når det kom så var det bare mini produkter! Dårlig forseglet. Kun bittesmå produkter. 

Det står jo i beskrivelsen hvor mange ml osv det er snakk om? 

Endret av Nerine_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ofte der. Aldri opplevd noe tull. Anbefaler lyko.no. 

Anonymkode: 47876...aa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, jenta98 skrev:

Jeg har negative erfaringer med det. Jeg bestilte, og tenkte at jøss så billig ! Men når det kom så var det bare mini produkter! Dårlig forseglet. Kun bittesmå produkter. 

Lurt å lese beskrivelsen. Jeg dreit meg ut på det på vita.no en gang. Var salg på noe shampo og balsam. 25 kr pr stk, glemte å sjekke hvor mye det var, men regnet jo med det var normal størrelse. Fikk dem i posten, og det var bittesmå flasker på 50 ml. Men det var jo ikke vita sin feil at jeg ikke hadde lest beskrivelsen av produktet. 

Anonymkode: 060fc...fcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...