Gå til innhold

Sporing av tlf

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde sporing på forrige tlf. Ble stjålet. Jeg viste hvem det var. Vedkommende kvittet seg med tlf, for det kom mld på tlf fra Google. 

Nå har jeg ny. Lagt inn sporing. Prøvde fra pc, og da tikker det inn mld på tlf, at den er funnet. 

Går det an å få vekk at de sender mld på tlf? Om jeg mister tlf, så må jeg uansett bruke annen enhet. 

Anonymkode: 954f1...d58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laster du ned appen på mobilen så skal du kunne slå av varsling. 

Jeg har hatt god erfaring med appen Trackwiev. Der kan man også slå på mikrofon og kamera på den enheten som er mistet /stjålet, så kan man også se hvem som har den, men av en eller annen grunn får jeg den ikke til å fungere lenger. Må ha rotet med en innstilling på mobilen. Når jeg logger inn og ut virker det en stund, men så får jeg at mobilen jeg søker ikke er koblet til nettverk, selv om det er min mobil, som jeg vet har både WiFi og mobilnett. Så jeg kan ikke anbefale den appen akkurat nå, men det finnes sikkert flere lignende. Om noen har tips til hvilken app jeg kan erstatte den med er det fint! 

Anonymkode: 4f029...f05

Skrevet

Ser på apper på listen min, der ligger den ikke. Er via Google, og når jeg går inn der, finner jeg ikke noe å slå av for lyd og mld. 

For meg blir litt av poenget borte om tlf skal gi fra seg lyd og mld. 

Skrevet

Du må laste ned appen. Kan bruke det uten å ha appen, så lenge du er påkoblet Google konto, men skal du slå av varsel må du ha appen laster ned. 

Anonymkode: 4f029...f05

Skrevet

Nå fant jeg den via Google. Det gikk å få av lyd, men den sender fortsatt mld til tlf med kart hvor den er. 

Skulle jeg miste den nye, så er sjansen mindre når tyven ser melding og kartet. Jeg vil ha vekk dette. Er det noen med kunnskap? Jeg ser uansett ikke mld på min tlf når den er borte, det er kun de som har tatt den. Jeg må jo bruke en annen enhet uansett. Er det noen her som sitter med kunnskap, om hva jeg kan gjøre? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...