Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #1 Del Skrevet 27. mars 2005 Trenger tips ang hvordan få fin farge ute i solen (hvilken solfaktor? Hvilken solkrem? Finnes det solkrem som gjør deg fortere brun i steden for rød? Hvordan beholde fargen? Tar imot alle tips med stor takknemlighet! :-) Hilsen en uerfaren soler som vil bli brun i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #2 Del Skrevet 27. mars 2005 Smør deg med bodylotion etter soling, da holder fargen lenger. Det er også viktig å peele kroppen en gang i blandt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kath Skrevet 27. mars 2005 #3 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg tror de har noe sånt på f.eks et solstudio, hvis ikke jeg forveksler med disse kremene som skal "hjelpe huden å bli raskere brun".... Hvis ikke selger de jo alt mulig rart av kremer etc på H&M, Cubus, parfymerier.. Skulle ikke overraske meg om de hadde noe der nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 27. mars 2005 #4 Del Skrevet 27. mars 2005 Min datter bruker solfaktor 15 og 20 om sommeren. Hun har skille enda! (Og det er en stund siden sommeren nå, for å si det sånn.) Etter jeg også har blitt flinkere til å bruke høyere faktor (solfaktor 30 i ansiktet og 15 på kroppen) , så sitter fargen mye lengre. Som 18-19-20 åring hadde jeg en tendens til å hoppe fort over på lavere faktor, som feks 5-6. Da holdt aldri fargen så lenge. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 28. mars 2005 #5 Del Skrevet 28. mars 2005 jepp, har du tålmodighet til å bli brun MED solkrem sitter det mye lengre! Er ikke av dem som blir brunest, men har faktisk enda et lite skille fra jeg var i syden i fjor sommer! ser ikke ut til at det har tenkt å forsvinne heller :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #6 Del Skrevet 28. mars 2005 hvor mange dager må man sitte på en terasse halvnaken i kristainsand (he er det vel varmest huhu) for å bli kvitt albinotendenser?? Og blir man brunere av å bade i sola eller er dette bare solbrenthet? Jeg føler meg som en eskimo Nei det gjør jeg ikke, de er jo brune! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå