Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #1 Skrevet 27. mars 2005 Trenger tips ang hvordan få fin farge ute i solen (hvilken solfaktor? Hvilken solkrem? Finnes det solkrem som gjør deg fortere brun i steden for rød? Hvordan beholde fargen? Tar imot alle tips med stor takknemlighet! :-) Hilsen en uerfaren soler som vil bli brun i år!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #2 Skrevet 27. mars 2005 Smør deg med bodylotion etter soling, da holder fargen lenger. Det er også viktig å peele kroppen en gang i blandt.
Gjest Kath Skrevet 27. mars 2005 #3 Skrevet 27. mars 2005 Jeg tror de har noe sånt på f.eks et solstudio, hvis ikke jeg forveksler med disse kremene som skal "hjelpe huden å bli raskere brun".... Hvis ikke selger de jo alt mulig rart av kremer etc på H&M, Cubus, parfymerier.. Skulle ikke overraske meg om de hadde noe der nei!
Gjest Xavia Skrevet 27. mars 2005 #4 Skrevet 27. mars 2005 Min datter bruker solfaktor 15 og 20 om sommeren. Hun har skille enda! (Og det er en stund siden sommeren nå, for å si det sånn.) Etter jeg også har blitt flinkere til å bruke høyere faktor (solfaktor 30 i ansiktet og 15 på kroppen) , så sitter fargen mye lengre. Som 18-19-20 åring hadde jeg en tendens til å hoppe fort over på lavere faktor, som feks 5-6. Da holdt aldri fargen så lenge. :oops:
Gjest meya84 Skrevet 28. mars 2005 #5 Skrevet 28. mars 2005 jepp, har du tålmodighet til å bli brun MED solkrem sitter det mye lengre! Er ikke av dem som blir brunest, men har faktisk enda et lite skille fra jeg var i syden i fjor sommer! ser ikke ut til at det har tenkt å forsvinne heller :-)
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #6 Skrevet 28. mars 2005 hvor mange dager må man sitte på en terasse halvnaken i kristainsand (he er det vel varmest huhu) for å bli kvitt albinotendenser?? Og blir man brunere av å bade i sola eller er dette bare solbrenthet? Jeg føler meg som en eskimo Nei det gjør jeg ikke, de er jo brune!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå