aline Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #101 Skrevet 27. mars 2005 ...Er fullstendig i enighet med meg selv jeg, er du som typisk nok vender litt på ting slik du ser det passer deg. Har ikke noe problemer med å innrømme at jeg sløser med tida mi her nå, og hvorfor skal jeg logge meg inn bare for å tilfredsstille deg? Når jeg har valget mellom å være anonym her og nå, og drite meg ut med å sløse tid på deg i full anonymitet, så ser jeg ikke valgets kvaler akkurat Nick ER uvesentlig, og jeg tar ikke nicket mitt SÅ seriøst (hvor har jeg sagt det da du). Jeg har en mer seriøs profil ENN DETTE, og ser ingen grunn til å forandre på den saken. Mer komplisert skulle det vel ikke være nødvendig å gjøre det. Jeg er ikke vanligvis perfekt på KG, skaper ikke noen illusjon slik sikkert mange andre her inne gjør (perfekt eller ikke..er neppe der illusjonen trenger å ligge). Jeg har bare NORMAL FOLKESKIKK (innlegg i denne tråden er et unntak), sett ift. andre faste brukere som sammenligner det å skape kvalm = diskutere. Nattinatt ja! du trenger ikke logge inn for å tilfredsstille meg, skjønte vel aldri hvorfor du i utgangspunktet følte du trengte å poengtere at du egentlig har ett nick, men velger å ikke skrive med det.... at du har normal folkeskikk, bare ikke her.... hmmmm... STERKT mann!! illusjon? legg deg da.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mars 2005 #102 Skrevet 27. mars 2005 Sånn for ordens skyld, det hadde jo vært kjempelurt for din egen del å registrere deg, og rett og slett kalle deg "SNILL", slik at både du og vi visste hvem du var i framtiden!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #103 Skrevet 27. mars 2005 Sånn for ordens skyld, det hadde jo vært kjempelurt for din egen del å registrere deg, og rett og slett kalle deg "SNILL", slik at både du og vi visste hvem du var i framtiden! Jeg vet hvem jeg selv er da (alle jeg vet det).
Væren Skrevet 27. mars 2005 #105 Skrevet 27. mars 2005 Ja, men da er alle vi beroliget på alle deres vegne. Måtte dere få en fredelig og drømmeløs natt, alle sammen!
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mars 2005 #106 Skrevet 27. mars 2005 Registrerer du deg slipper du å skrive det hver gang.
aline Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #107 Skrevet 27. mars 2005 Nei nå må du gi deg asså. Nå har jeg spurt alle meg og vi er helt enige i at jeg er bare snill og kun har brukt nicket snillegjest + gjest 3 ganger. (Og for å være seriøs...jeg er ikke forfølgelsesgjesten). glimrende!! jeg pleier nemlig å måtte forsikre meg om at alle er med, og det er IKKE alltid de er enige!!
Væren Skrevet 27. mars 2005 #108 Skrevet 27. mars 2005 Jeg er heller ikke alltid enig med meg selv. Men så er vi ikke alltid like enkle å ha med å gjøre, noen av oss.
Gjest snillegjest. Skrevet 27. mars 2005 #109 Skrevet 27. mars 2005 Registrerer du deg slipper du å skrive det hver gang. Er jo akkurat det jeg ikke gjør...skriver hver gang altså *snillekverulering*
Væren Skrevet 27. mars 2005 #111 Skrevet 27. mars 2005 Jeg er vanskelig i nesten alle sammenhenger, vi! Du kan umulig være verre enn oss, når du tenker dere om! :-?
aline Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #114 Skrevet 27. mars 2005 vi er bare håpløse jeg!! men jeg har en unnskyldning jeg da, er tvilling, og vi bare er sånn!! helt uforskyldt! foreløpig funnet tre personligheter...
Gjest snillegjest Skrevet 27. mars 2005 #116 Skrevet 27. mars 2005 men jeg har en unnskyldning jeg da, er tvilling, og vi bare er sånn!! helt uforskyldt! foreløpig funnet tre personligheter... Og jeg er vær, men det sier jeg ihvertfall ikke høyt, for da tror bare Væren at hun er meg...eller omvendt.
Væren Skrevet 27. mars 2005 #117 Skrevet 27. mars 2005 Neida, jeg vet veldig godt hvem vi er, alle sammen. Jeg forveksler oss ikke med noen. I alle fall ikke med "gjester"...
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mars 2005 #119 Skrevet 27. mars 2005 Jeg kan trøste deg med at jeg er vannmann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå