Gjest snillegjest Skrevet 27. mars 2005 #81 Skrevet 27. mars 2005 Står for både det jeg sier og gjør jeg. Trenger ikke et nick for å si hva man mener?? Om motsatt var tilfelle burde du kanskje vurdere å registrere deg Konklusjonen må være at du verken vet hva du snakker om eller mener det du sier - for du har jo bare et gjestenick. Er nok i samme båt vi to Du virker faktisk som ei skikkelig skrulle.
Væren Skrevet 27. mars 2005 #82 Skrevet 27. mars 2005 Enkelte tror de er så betydningsfull at de tør ikke si hvilke landsdel de kommer fra engang. Says who??? Den anonyme gjesten??? Jeg har ikke fått med meg noe av denne påskekrimmen i det hele tatt, jeg - men jeg kan ikke skjønne at noen kan finne noe å utsette på Aline? Flotte, spenstige, ærlige og herlige Aline??? Pass dere, ellers kommer jeg og cyber-måker dere ned!!! :evil:
aline Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #83 Skrevet 27. mars 2005 ...Jeg vil ikke assosieres med å sitte og jabbe i en mongotråd som dette.. Synes det er pinlig på dine vegne at du skriver så mye patetisk her, og jeg fristes til å svare (dumt, javel, men det skjer nå ikke så ofte, har faktisk aldri skjedd før), så ergo blir det også pinlig å la seg provosere til å svare på såpass mye møl, med Spidey (juhu..ikke den smarteste kniven i skuffen nei) og snillgjest og støttekompaniet. Tror jeg foretrekker å beholde min litt mer seriøse profil på KG, enn å trekkes ned i søla med majoriteten av selskapet i denne tråden. Javisst er jeg frekk nå, men det hender tross alt bare en gang hvert skuddår, mens dere andre har dette som daglige gjøremål. Men nå er det natta vel, noen av oss er mennesker nok til å ikke MÅTTE bare vise våre perfekte side, så her ser du både snikk-snakk, møl, seriøse meninger og det meste. også kommer du først med dette, for så å skrive i innlegget under at nick er uvesentlig, vel, bli enig med deg selv da!! det er jo tydeligvis ikke det for deg, siden du tar ditt vanlige nick så seriøst at du ikke kan vise dine mer "tåpelige" sider (som å bruke masse tid her med meg)!! natta.
Gjest En annen gjest Skrevet 27. mars 2005 #84 Skrevet 27. mars 2005 Du virker faktisk som ei skikkelig skrulle. Spiller ingen rolle hva du synes jeg virker som vel, du er bare en gjest jo
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2005 #85 Skrevet 27. mars 2005 Jepp nå er det natta for deg forhåpentligvis, men for oss andre som har hatt en innholdsrik dag og liker å koble av litt, finnes heldigvis KG. Skulle ikke du gå, forresten? Du kommer jo bare tilbake gang på gang og svarer! Gå da! Nå!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #86 Skrevet 27. mars 2005 Spiller ingen rolle hva du synes jeg virker som vel, du er bare en gjest jo Joda. Hvis min antagelse er riktig, så spiller det en stor rolle for dine omgivelser.
aline Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #87 Skrevet 27. mars 2005 Says who??? Den anonyme gjesten??? Jeg har ikke fått med meg noe av denne påskekrimmen i det hele tatt, jeg - men jeg kan ikke skjønne at noen kan finne noe å utsette på Aline? Flotte, spenstige, ærlige og herlige Aline??? Pass dere, ellers kommer jeg og cyber-måker dere ned!!! :evil: glad i deg og Væren!!
aline Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #89 Skrevet 27. mars 2005 hvor mange er det nå som kaller seg "en annen gjest"? er det en eller flere? jeg pleier å være vant til flere personligheter jeg altså, men nå blir jeg igrunnen litt forvirret. jeg har forøvrig fri i morgen, så jeg takler å sitte oppe utover kvelden ....
Væren Skrevet 27. mars 2005 #90 Skrevet 27. mars 2005 Aline, kanskje det er snakk om en og samme gjest? Kanskje det er en person som er chizofren nok til å fylle en hel buss?
aline Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #91 Skrevet 27. mars 2005 jaja... underholdning og en god latter er godt for flere av oss.
Gjest snillegjest Skrevet 27. mars 2005 #92 Skrevet 27. mars 2005 hvor mange er det nå som kaller seg "en annen gjest"? er det en eller flere? jeg pleier å være vant til flere personligheter jeg altså, men nå blir jeg igrunnen litt forvirret. jeg har forøvrig fri i morgen, så jeg takler å sitte oppe utover kvelden .... Jeg har glemt å skrive snillegjest tre ganger. :oops: Men har ikke brukt nicket en annen gjest (er tross alt grenser for hvor gal jeg er)
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mars 2005 #93 Skrevet 27. mars 2005 hvor mange er det nå som kaller seg "en annen gjest"? er det en eller flere? jeg pleier å være vant til flere personligheter jeg altså, men nå blir jeg igrunnen litt forvirret. Enda en grunn til å bruke nick.
aline Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #94 Skrevet 27. mars 2005 Aline, kanskje det er snakk om en og samme gjest? Kanskje det er en person som er chizofren nok til å fylle en hel buss? hihi... ja, det har jeg også tenkt, også er jeg blitt fryktelig nysgjerrig på hvem registrert som i samme grad som meg kjeder seg i kveld og dermed bruker masse tid på denne trilleren..... selv om det ikke er vesentlig, så har jeg fått mange festlige bilder i hodet!
Gjest En annen gjest Skrevet 27. mars 2005 #95 Skrevet 27. mars 2005 vel, noen av oss er mennesker nok til å ikke MÅTTE bare vise våre perfekte side, så her ser du både snikk-snakk, møl, seriøse meninger og det meste. også kommer du først med dette, for så å skrive i innlegget under at nick er uvesentlig, vel, bli enig med deg selv da!! det er jo tydeligvis ikke det for deg, siden du tar ditt vanlige nick så seriøst at du ikke kan vise dine mer "tåpelige" sider (som å bruke masse tid her med meg)!! natta. Er fullstendig i enighet med meg selv jeg, er du som typisk nok vender litt på ting slik du ser det passer deg. Har ikke noe problemer med å innrømme at jeg sløser med tida mi her nå, og hvorfor skal jeg logge meg inn bare for å tilfredsstille deg? Når jeg har valget mellom å være anonym her og nå, og drite meg ut med å sløse tid på deg i full anonymitet, så ser jeg ikke valgets kvaler akkurat Nick ER uvesentlig, og jeg tar ikke nicket mitt SÅ seriøst (hvor har jeg sagt det da du). Jeg har en mer seriøs profil ENN DETTE, og ser ingen grunn til å forandre på den saken. Mer komplisert skulle det vel ikke være nødvendig å gjøre det. Jeg er ikke vanligvis perfekt på KG, skaper ikke noen illusjon slik sikkert mange andre her inne gjør (perfekt eller ikke..er neppe der illusjonen trenger å ligge). Jeg har bare NORMAL FOLKESKIKK (innlegg i denne tråden er et unntak), sett ift. andre faste brukere som sammenligner det å skape kvalm = diskutere. Nattinatt ja!
Væren Skrevet 27. mars 2005 #96 Skrevet 27. mars 2005 Ja, jeg innrømmer for min del at jeg har problemer med å holde styr på 24827 gjester hvis de da ikke i det minste bruker nummerskilt. Hadde vel vært enklere for dem selv hvis de valgte betegnende nick som: "Dotten", "Fjotten", "tosken", "Pysa" osv... Må jo bli slitsomt i lengden å hele tiden måtte gå inn og avklare: "Det var ikke jeg som var gjesten i sted; jeg var den gjesten som sa at..." "Hallo, ikke bland sammen meg med den idioten av en gjest som sa at..."
aline Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #97 Skrevet 27. mars 2005 Jeg har glemt å skrive snillegjest tre ganger. :oops: Men har ikke brukt nicket en annen gjest (er tross alt grenser for hvor gal jeg er) om nå alle andre gjester en deg blir borte, så har enten alle andre vært en og samme person, eller du ER virkelig gal og har lagt de andre personlighetene dine og holder kun den snilledelen våken og aktiv..... :o
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #98 Skrevet 27. mars 2005 om nå alle andre gjester en deg blir borte, så har enten alle andre vært en og samme person, eller du ER virkelig gal og har lagt de andre personlighetene dine og holder kun den snilledelen våken og aktiv..... :o Nei nå må du gi deg asså. Nå har jeg spurt alle meg og vi er helt enige i at jeg er bare snill og kun har brukt nicket snillegjest + gjest 3 ganger. (Og for å være seriøs...jeg er ikke forfølgelsesgjesten).
Væren Skrevet 27. mars 2005 #100 Skrevet 27. mars 2005 Sånn for ordens skyld, det hadde jo vært kjempelurt for din egen del å registrere deg, og rett og slett kalle deg "SNILL", slik at både du og vi visste hvem du var i framtiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå