Gjest snillegjest Skrevet 29. mars 2005 #182 Skrevet 29. mars 2005 Føll me a aline. :fy: Du er nemlig etterlyst i et annet innlegg, og som den snille gjesten jeg er så forærer jeg deg linken. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=123529
Suzy Skrevet 29. mars 2005 #183 Skrevet 29. mars 2005 Vis meg din handlevogn og jeg skal si deg hva du heter. :klø: Skjønte ikke den jeg gitt...
LilleBille Skrevet 29. mars 2005 #184 Skrevet 29. mars 2005 :klø: Skjønte ikke den jeg gitt... Det har nok noe med denne å gjøre.. tenker jeg
Gjest Bellatrix Skrevet 29. mars 2005 #185 Skrevet 29. mars 2005 Tråden som ble laget for å opplyse oss, men ikke for å skape debatt.
LilleBille Skrevet 29. mars 2005 #186 Skrevet 29. mars 2005 Tråden som ble laget for å opplyse oss' date=' men ikke for å skape debatt.[/quote'] .. men lot vi oss opplyse
Gjest Bellatrix Skrevet 29. mars 2005 #187 Skrevet 29. mars 2005 Det var ingenting som lyste opp her i hvert fall. Var ganske mørkt egentlig.
Superlammet Skrevet 30. mars 2005 #190 Skrevet 30. mars 2005 Her hadde jeg store planer om å utbasunere skikkelig mot gjester med snørrvalp-oppførsel og KG-brukere som ikke har ryggrad til å skrive hva de mener med nicket sitt og derfor logger seg ut (unntaket er svært personlige og seriøse ting). Men neeeeida! Selvsagt måtte Flickoklubben Blondt Hår komme og ødelegge mitt svarte og onde humør! Fighter, Billa, Suzy, aline og sikkert Lompa også: Takk skal dere faen meg ha!
aline Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #194 Skrevet 30. mars 2005 koselig det var blitt her da? det er bra, trenger litt koselig nå!! trengte krangel, fikk det! trenger kos, fikk det og!! kan jeg klage? (bortsett over mannfolk som forlater meg....)
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2005 #195 Skrevet 30. mars 2005 (bortsett over mannfolk som forlater meg....) :trøste:
Væren Skrevet 30. mars 2005 #196 Skrevet 30. mars 2005 Næmen, Aline, er det sant? :-( :klappe-på-Aline-smiley:
Gjest Litjmæ Skrevet 30. mars 2005 #197 Skrevet 30. mars 2005 kan jeg klage? (bortsett over mannfolk som forlater meg....) Du kan klage så mye du vil over hva som helst - fritt fram
aline Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #198 Skrevet 30. mars 2005 Næmen, Aline, er det sant? :-( :klappe-på-Aline-smiley: jepp, han forlot meg allerede i startgropa, i går. etter to mnd med flørting hver dag, prating hver dag, sett hverandre så ofte det lar seg gjøre når man bor ett stykke fra hverandre, og hatt det slik man har det i starten av forhold.... så plutselig turte han ikke mer, "var ikke klar for forhold", redd for å klappe sammen... :-? hadde ingenting med meg å gjøre, jeg er ei snill dame..... (vet ikke helt om jeg liker den betegnelsen heller jeg da.... interessant kvinne hadde vært mer i min smak!!...) og han ville virkelig og hadde prøvd å tørre lenge... men klarte visst ikke. så der gikk Mannen i mitt liv gitt!! *vinker trist etter*
Væren Skrevet 30. mars 2005 #199 Skrevet 30. mars 2005 Da var han nok antagelig ikke mannen i ditt liv, Aline. Det går flere tog, så hold motet oppe og ikke slutt å stole på menn! Bare så synd at enkelte trenger litt tid på å finne ut at de "ikke er klare for faste forhold!" Svigerinna mi opplevde nettopp det samme, etter et halvt års intens flørting og skyhøye forventninger, hun hadde til og med fortalt om ham til ungene våre - hun strålte!!! Det er litt synd når man nærmer seg 40 og "ikke er klar"! Da blir man liksom aldri klar, kanskje. Men i mellomtiden kan man ha rotet godt med andres tid og følelser. Pokker! Jeg tror jeg er heldig som fant min kjære i så ung alder... Like godt det skjedde nå, Aline, som om et halvt år eller et helt...
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2005 #200 Skrevet 30. mars 2005 Da var han nok antagelig ikke mannen i ditt liv, Aline. Det går flere tog, så hold motet oppe og ikke slutt å stole på menn! Bare så synd at enkelte trenger litt tid på å finne ut at de "ikke er klare for faste forhold!" Det er litt synd når man nærmer seg 40 og "ikke er klar"! Da blir man liksom aldri klar, kanskje. Men i mellomtiden kan man ha rotet godt med andres tid og følelser. Pokker! Jeg tror jeg er heldig som fant min kjære i så ung alder... Like godt det skjedde nå, Aline, som om et halvt år eller et helt... Stå på, Aline! En dag finner du en som passer perfekt og er klar til å dele resten av livet med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå