lene24 Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 selv har jeg postbanken, og kan derfor enkelt betale regninger til utlandet. Har fått en regning fra tancan da jeg bestilte den, men får ikke betalt regningen! I feltene som er obligatorisk å fylle ut, kommer det opp at jeg må fylle ut adressen til banken de bruker, vet bare at de bruker nordea, men det står ingen adresse på regningen! Derfor kommer jeg ingen vei :veldigsur: Vet at du ALINE har bestilt derfra, og hadde problemer med å betale denne regningen - har du klart det, vil jeg gjerne vite hvordan du gjorde det
Gjest snillegjest Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 Aline treffes for tiden lettest i denne tråden. http://forum.kvinneguiden.no/viewforum.php...09de2a6cf015ad2
aline Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 hei Lene24 jeg bruker som sagt skandiabanken jeg da, og trengte ikke annet en kontonummeret deres og deres egen adresse, det ser ut som det har gått greit da. men får du ikke betalt med ibannummeret som står der heller? send en ny mail til dem og forklar at du trenger bankens adresse, så sender de sikkert den også. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå