Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest RainMaker
Skrevet

Har du tatt et studium som du angrer på, og synes var bortkastet?

Jeg undrer meg litt over at det ikke er flere arbeidsledige med høyere utdanning i Norge, jeg synes det er så mange av studiene i søkerhåndboka som høres lite nyttige ut i jobbsammenheng...

Noen kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et engelsk grunnfag som ikke gjør så mye nytte.

Det var jo forsåvidt gøy, men ikke så gøy at det var helt verdt å bruke ett år og en del penger på.. :-?

Men studiumet har jo en viss nytteverdi, man kan bruke det i jobbsammenheng hvis man tar noen andre eksamener i tillegg.

Og en av fordelene med høyere utdanning er at man kan bli flinkere til å formulere seg og høres ut som om man kan gjøre nytte for seg, noe jeg tror er litt av grunnen til at det ikke finnes flere arbeidsledige med høyere utdanning :wink:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Så vidt jeg vet, så er arbeidsledigheten blant høyt utdannete høy. Har nok studert en del fag jeg har hatt lite faglig utbytte av, men jeg angrer ikke på at jeg tok de. Studietiden ga meg mye.

Skrevet
Så vidt jeg vet' date=' så er arbeidsledigheten blant høyt utdannete høy.[/quote']

Ikke så høy som blant de uten utdanning.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er mulig. Jeg tror uansett at ekstra fag fra høgskole/universitet er mer et pluss enn et minus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...