Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På nye innlegg så sto et tråd med tittelen "frekk" over en tråd med tittelen "fersk basillikum".

Sneglen leste selvfølgelig "frekk basillikum"...

:ler:

Skrevet (endret)
Eggsløsing dukket plutselig opp som siste tema på "Prøvere og Ufrivillig Barnløse". Jøss tenkte jeg, nå begynner noen der å virkelig bli lei av å prøve.... Endret av Lestat
Gjest Bellatrix
Skrevet
Eggsløsing dukket plutselig opp som siste tema på "Prøvere og Ufrivillig Barnløse". Jøss tenkte jeg, nå begynner noen der å virkelig bli lei av å prøve....

Eggsløsing, ja. Er det ikke det det er når man har sex, men ikke skal ha barn?

Skrevet
Eggsløsing, ja. Er det ikke det det er når man har sex, men ikke skal ha barn?

Eggsløsing må jo være hver gang man har mensen - da blir et egg sløst bort, ikke sant...

Skrevet

Leser vel egentlig ikke så veldig feil (bare en stor bokstav i stedet for en liten) - men jeg lurer hele tiden fælt på hvorfor Liv er ute i rommet ;)

Skrevet (endret)
"vaske sengeklær med mopper" stusset jeg litt på. Er det enkleste ikke å bare hive sengeklærne i vaskemaskinen? Det må da være utrolig tungvint å bruke mopp på dem. Endret av Trille
Skrevet
"vaske sengeklær med mopper" stusset jeg litt på. Er det enkleste ikke å bare hive sengeklærne i vaskemaskinen? Det må da være utrolig tungvint å bruke mopp på dem.

:ler: Jeg tenkte akkurat som deg

Skrevet

Av en eller annen grunn blir Indokina alltid Inkognito hos meg... og jeg som ikke er sikker på hva det ordet betyr engang...

Skrevet
Av en eller annen grunn blir Indokina alltid Inkognito hos meg... og jeg som ikke er sikker på hva det ordet betyr engang...

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA

inkognito I inkog'nito n3 (av II *inkognito)

1 det å skjule navnet sitt i dypeste i- / røpe sitt i-

2 fingert, påtatt navn

II inkog'nito adv (gj it. fra lat. 'ukjent') uten å gi seg til kjenne, under påtatt navn reise i-

.. så nå vet du hvertfall det ;)

Skrevet

hvordan kontakte (for) død katt

og Svelger han-dachs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...