Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte bare åpne denne. Jeg vet nemlig ikke hva ballongkasser er for noe. Det vet jeg stadig ikke!

Hilsen Trille

Videoannonse
Annonse
Gjest Kari N
Skrevet
Måtte bare åpne denne. Jeg vet nemlig ikke hva ballongkasser er for noe. Det vet jeg stadig ikke!

Hilsen Trille

Faen! Jeg satt lenge og tenkte for å finne ut hva dette ballongkasse var for noe. :ler::klaske: jeg lese trådene før jeg finner de her.

Skrevet

Synes folk spør om mye rart når jeg leste Hvor mange skorper har du?

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg så ikke hvilket forum denne lå i, og trodde det dreide seg om en mislykket sjokoladekake... :oops:

Skrevet
Jeg så ikke hvilket forum denne lå i, og trodde det dreide seg om en mislykket sjokoladekake...  :oops:

Nå fikk jeg meg en god :ler: , selv!

Skrevet
Jeg så ikke hvilket forum denne lå i, og trodde det dreide seg om en mislykket sjokoladekake...  :oops:

Jeg har flere ganger lest akkurat det samme som deg og undret meg over hva den gjør på "sex..." 21 cm tykk sjokoladebunn, steinhard!!! :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

"si et ord, la neste bruker si akkurat det en tenkte på da"

blir i mitt hode alltid til at man skal NEKTE nest bruker... Hva man skal nekte dem er jeg litt usikker på, for innen jeg kommer så langt innser jeg at det er "den tråden igjen" Det er noe med å NEKTE neste bruker å tenke på.... Hvordan skal man klare det, tenkte jeg....

Gjest Bellatrix
Skrevet

Trodde denne handlet om barn som var tette( i ørene eller andre steder, vet ikke helt hva jeg tenkte). :oops:

Er visst litt trøtt i dag...

Skrevet

Jeg tenkte at det var noe om barn og bleie :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg tenkte at det var noe om barn og bleie :ler:

Jeg lurte litt på det også. Tette hvor da liksom?

Skrevet

Og der lærte jeg noe nytt også :ler:

utrolig morsom start på dagen, ler så jeg friner her jeg. :ler:

HVAH??

Hun heter da sexorata??

det har jeg trodd vanvittig lenge..

Gjest Chachapuma iil
Skrevet

Jeg kan ikke huske noen jeg har lest feil, men jeg la nettopp merke til en som var skrevet helt feil og som hadde en helt annen betydning enn det den var tiltenkt.

"Amme klær"

skulle visstnok være ammeklær, men jeg så for meg en rekke problemstillinger rundt det å amme klær........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...