hjertesukka Skrevet 6. september 2008 #401 Del Skrevet 6. september 2008 Skrollet fort nedover siden, og leste: "Bikinier i rundkjøring" skal være "blinking i rundkjøringer", da,sjølsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #402 Del Skrevet 7. september 2008 Ene overskriften blir til "Norske returanger" hver gang jeg leser den. Lurer fælt på hva tråden handler om, blir litt skuffet når jeg forstår at jeg bare leser feil. "Norske resturanger" står det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 7. september 2008 #403 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg leste: Avføring etter permanent Det stod: Avfarging etter permanent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 7. september 2008 #404 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg leste: Avføring etter permanent Det stod: Avfarging etter permanent. Det gjorde jeg også. Lurte fælt på hva en permanent kunne gjøre med avføringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Amelie_* Skrevet 12. september 2008 #405 Del Skrevet 12. september 2008 Muuuuuuliiig jeg er litt trøtt!! :- > Skapt får å tisse kjøtt = Skapt til å spise kjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #406 Del Skrevet 12. september 2008 "Nå er jeg lei suge-masinga" ble til "nå er jeg lei suge-maskina". Og nicket Vera Vinge ble av en eller annen grunn til GledeVrede :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. september 2008 #407 Del Skrevet 12. september 2008 Trodde han var aktuell, men han var bare et barn... Fyren HADDE et barn... jeg må ha helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanna panna_* Skrevet 13. september 2008 #408 Del Skrevet 13. september 2008 Katt som sutter.. Hvorfor gjør den det? Jeg leste: Katt som sulter. Hvorfor gjør den det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 14. oktober 2008 #409 Del Skrevet 14. oktober 2008 Gresk burgerbløff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 17. oktober 2008 #410 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan takle en gartner som overstråler en totalt i sosiale sammenhenger? men det var: Hvordan takle en partner som overstråler en totalt i sosiale sammenhenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #411 Del Skrevet 23. oktober 2008 Selvmordsskinker. (Var: Selvmordsklinikker.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #412 Del Skrevet 9. november 2008 "Nokia med blåbær" var "Noka med blåbær" Gir deg garantert Bluetooth? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. desember 2008 #413 Del Skrevet 1. desember 2008 Idag leste jeg en overskrift VELDIG fort: Mette-Marit har fått AIDS (jamen i alle dager, jøss).......og så glemte jeg å lese PRIS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 2. desember 2008 #414 Del Skrevet 2. desember 2008 "Dunk på juaften" Trykket på linken svært nysgjerrig på hva de skulle med denne dunken. Var selvfølgelig "duk på julaften" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #415 Del Skrevet 8. desember 2008 Alt om prektige marsvin Gudfryktige svin? (var drektige) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2008 #416 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg leste overskriften på denne tråden feil. Jeg leste "oppskrifter du leser feil." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 9. desember 2008 #417 Del Skrevet 9. desember 2008 Norsk pasientskadeforsikring ble til Norsk pakistanskadeforsikring.. Jøss å de gjengene holder på tenkte jeg et øyeblikk... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 9. desember 2008 #418 Del Skrevet 9. desember 2008 "Fettflekker på bord i hvit høyglans", og jeg klarte å lese "Føflekker på bord i hvit høyglans". Stusset fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #419 Del Skrevet 9. desember 2008 Det hang lenge en plakat på studiestedet mitt der det stod (i følge meg da): Misjonsspioner. Syns dette var et veldig merkelig yrke... La dog ikke merke til en apostrof, skulle være misjonspionèr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2008 #420 Del Skrevet 10. desember 2008 Kan barn sove i håndbagasjen var kan barnet sove kun i hardbag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå