Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #1 Del Skrevet 27. mars 2005 ok... jeg har vært dum.. sex uten prevansjon. tok angrepille. men sånn ca i disse tider skulle jeg vel få mensen... er det vanlig at det kan bli kluss i syklusen ved bruk av det... eller er det jeg som er så stressa over at jeg kanksje kan ha blitt gravid at den ikke kommer? og er det kun en dag i syklusen man kan bli gravid? jeg har lært.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #2 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er ikke kun én dag i syklusen man kan bli gravid. Den enkleste måten å få svar på dine spørsmål på er å ta en graviditetstest. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 27. mars 2005 #3 Del Skrevet 27. mars 2005 Det KAN bli kluss i syklusen av det, ja. Både pga hormonene og det at du er stressa over å kanskje ha blitt gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #4 Del Skrevet 27. mars 2005 å sjelden var gleden så stor som når jeg fikk mensen i kveld. -letta trådstarter- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå