Gå til innhold

Stor sex behov

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en ung som har stor sex behov. det er så vanskelig å finne ei dame til å takle mitt behov særlig her i Stavanger. Hvor egentlig kan man finne damene med stor sexdrive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexdrive hos damer må dyrkes frem. Det bør være et bra utgangspunkt, at kvinnen er leken og seksuell av person, men så må dette pleies og vedlikeholdes med god sex. 

Jeg har et godt og naturlig forhold til sex, og liker mye sex i utgangspunktet, men det er veldig ulikt hvordan menn jeg har hatt forhold til har forvaltet dette. Noen har forvaltet det så dårlig at jeg til tross for utgangspunktet har mistet lysten på dem mer og mer, mens andre har fått det til å blomstre. 

Lekenhet, null skam og ikke- egoistiske elskere, som nyter at jeg nyter, får det til å blomstre. Egoistiske elskere, eller elskere med forskjellige hemninger (ting som er fy og skam/ekkelt), eller elskere som har et veldig seriøst (ikke lekent) forhold til sex har kvalt min sexdrive. 

Så litt står på kvinner du møter, men mye står på deg også. 

Anonymkode: 524b7...fec

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
13 minutter siden, Michaeldennis skrev:

Jeg er en ung som har stor sex behov. det er så vanskelig å finne ei dame til å takle mitt behov særlig her i Stavanger. Hvor egentlig kan man finne damene med stor sexdrive?

Stakkaren  ! ikkje greitt når kuken din alltid står !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...