Pipaluk Skrevet 12. november 2018 #1 Del Skrevet 12. november 2018 I sangen «ut» av de lillos så synger han « jeg vil skåle med de høye vikene» hva betyr det i denne sammenhengen? Finner ikke forklaring noe sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Del Skrevet 12. november 2018 Noen menn bli først skalla bak= får måne. Hos andre kryper det fra hårfestet i panna (vikene) og bakover i stedet😉 Anonymkode: 02fc5...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 12. november 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen menn bli først skalla bak= får måne. Hos andre kryper det fra hårfestet i panna (vikene) og bakover i stedet😉 Anonymkode: 02fc5...0d7 Hva mener han da med de høye vikene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Del Skrevet 12. november 2018 3 minutter siden, Pipaluk skrev: Hva mener han da med de høye vikene? Høye viker er at hårfestet har begynt å krype bakover (søk på viker på Google, så får du bilde). Akkurat hvorfor han synger det i sangen, vet jeg ikke (jeg kan ikke resten av konteksten). Kanskje han vil slå seg til ro med vikene? Kanskje han vil skåle med de store gutta? Anonymkode: 36c5b...91c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atom Skrevet 12. november 2018 #5 Del Skrevet 12. november 2018 20 minutter siden, Pipaluk skrev: Hva mener han da med de høye vikene? Det er en metafor for eldre menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Del Skrevet 12. november 2018 Sykt tidi! Viste ikke dette jeg heller. Nå har jeg blitt litt klokere Anonymkode: cb8e0...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå