Gå til innhold

Hva mannen sier og kvinnen hører


manfrommars

Anbefalte innlegg

Mannen sier

Jeg kan dessverre ikke komme på middag til svigermor i kveld da jeg må jobbe overtid. Er i sluttforhandlingene med en japansk kontrakt så jeg må være vertskap for dem på sushi restaurant i kveld. Har tatt de med på nasjonalgalleriet mellom forhandlingene i dag , kan vi ikke ta med svigermor dit i morgen så kommer hun seg litt ut? Jeg kommer innom rett etter resturantbesøket og tar med et par flasker årgangsvin som japanerne forærte meg. Dessuten Jeg er glad i deg…

Kvinnen hører

Jeg HATER svigersvinet av hele mitt hjerte, og nekter å sette mine bein der mer. Jeg spiser heller tang enn å smake på den feite maten til mora di. Kommer innom i kveld for å drikke meg dritings og fortelle at hun bare kan tørke seg i ræ** med det broderte jesusbildet jeg fikk til jul og at den hjemmelagde gresskar vinen hennes smaker dr**. Dessuten er hu ei KU….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

*ler*

ja vi kan det med å lese mellom linjene som ikke er der...... og over tolke og vrenge ting til det negative....... serlig hvist vi er litt senstiv og nærtagne den dagen som jeg er de fleste dager.......

Huff da.....

er dette en episode du opplever ofte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag, men noen ganger til egen fordel :) Kvinnen tolker det du sier som det var et dikt med skjult budskap blandet opp med egne følelser.

Mannen tar det som sies mer bokstavelig, som det var en bruksanvisning til videospilleren. Hvem som har størst problemer med det dere eller oss er ikke godt å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...