AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Del Skrevet 12. november 2018 Noen som har erfaring med å stå over et døgn på p-plassene ved t-banestasjonene? Står skilt om parkering forbudt over 24 t, men skal på seminar på jobben og blir da borte man-ons (2 døgn). Er jo ikke p-automat på stedet heller og jeg trenger bilen for å komme meg til t-banen. Går dette oftest greit eller er det vanlig å få bot, evt borttauing, i sånne tilfeller? Anonymkode: dda3a...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Del Skrevet 12. november 2018 Borttauing asap Anonymkode: 9f055...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Del Skrevet 12. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med å stå over et døgn på p-plassene ved t-banestasjonene? Står skilt om parkering forbudt over 24 t, men skal på seminar på jobben og blir da borte man-ons (2 døgn). Er jo ikke p-automat på stedet heller og jeg trenger bilen for å komme meg til t-banen. Går dette oftest greit eller er det vanlig å få bot, evt borttauing, i sånne tilfeller? Anonymkode: dda3a...b8c Hvert og ett sted har sine regler og sitt system. Nå er jeg desverre og heldigvis ikke synsk, slik at jeg får sett hvor du skal parkere, jeg klarer heller ikke å se hva som vil skje, i fremtiden. Derfor må du ta kontakt med dem som styrer med parkeringen på stedet. Men de lever av å levere, så de gjør nok det de har lov til, for å tjene penger. Anonymkode: 12b86...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 12. november 2018 #4 Del Skrevet 12. november 2018 Kanskje ta en buss i stede? Kanskje mer ubeleilig å gå 5 minutter til buss stoppet, men da slipper du bot eller bort tauing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #5 Del Skrevet 12. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Borttauing asap Anonymkode: 9f055...7ca Feil. Har nå ringt og sjekket med Ruter og de kunne informere om at de ikke sjekker opp dette. Siden hverken Q-park eller Euro-park har med parkeringen der ringte jeg kommunen for å sjekke opp. Der ble jeg informert om at de ikke tauer bort etter 24 t, men at det er klart biler ikke kan stå over lengre tid uansett. 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvert og ett sted har sine regler og sitt system. Nå er jeg desverre og heldigvis ikke synsk, slik at jeg får sett hvor du skal parkere, jeg klarer heller ikke å se hva som vil skje, i fremtiden. Derfor må du ta kontakt med dem som styrer med parkeringen på stedet. Men de lever av å levere, så de gjør nok det de har lov til, for å tjene penger. Anonymkode: 12b86...e68 Du trenger ikke være synsk for å ta stilling til eventuell egen erfaring med å stå parkert mer enn 24 t på p-plass ved t-banestasjon, slik jeg opplyser om og spør etter andres erfaring med i HI. Har nå sjekket med kommunen og fått opplyst at et par dager bør gå greit. Det er likevel mer enn tidsrammen på 24 t som er opplyst og derfor greit å høre om andre har erfaring med dette. Tenker det kan være mange som har parkert for en helg e.l. på slike p-plasser og som kanskje kjente til normal praksis. 41 minutter siden, Drakan skrev: Kanskje ta en buss i stede? Kanskje mer ubeleilig å gå 5 minutter til buss stoppet, men da slipper du bot eller bort tauing. Mye bagasje som skal med og langt til bussholdeplass. Da ville jeg heller gått til t-banen, men det vil ta over en time. Veldig greit med bil dersom det er greit å stå der mer enn 24 t. Skulle gjerne betalt for parkeringen hvis mulig, men offentlig p-plass uten p-automat. Kun makstid oppgitt, men skjønte altså at dette skal være uproblematisk etter å ha snakket med de. Anonymkode: dda3a...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Del Skrevet 12. november 2018 Hvorfor kan du ikke ta buss til t-banen i stedet da? Anonymkode: 96e4d...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #7 Del Skrevet 12. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan du ikke ta buss til t-banen i stedet da? Anonymkode: 96e4d...296 Det svarte jeg på i innlegget før: 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye bagasje som skal med og langt til bussholdeplass. Da ville jeg heller gått til t-banen, men det vil ta over en time. Veldig greit med bil dersom det er greit å stå der mer enn 24 t. Skulle gjerne betalt for parkeringen hvis mulig, men offentlig p-plass uten p-automat. Kun makstid oppgitt, men skjønte altså at dette skal være uproblematisk etter å ha snakket med de. Anonymkode: dda3a...b8c Anonymkode: dda3a...b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå