Gå til innhold

Hvilke issues har denne mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr noen mndr. Han var veldig "på" i begynnelsen å ga utrykk for at han likte meg å ville ofte møtes, noe vi gjorde når vi begge hadde tid, men etter noen uker dabbet det av fra hans side å jeg var den som tok iniativet til å tekste og møtes. Han kunne plutselig bruke timer til og med dager før han svarte meg på en enkel melding. De gangene vi var med hverandre tok han mye på meg ville være nær meg osv I tillegg hadde vi sex.

Jeg forstod ingenting, det gikk fra masse teksting og telefonsamtaler til så og si ingenting.

Jeg tok mot til meg sist jeg var med han mens vi lå på sofaen å spurte hvorfor det hadde blitt slik at jeg aldri hørte noe fra han lengre, da svarte han at han kanskje/var redd for og binde seg til en person, men han likte meg visst og visste at jeg likte han, jeg ble litt paff og prøvde så godt jeg kunne å skjule skuffelsen. 

Men så over til poenget, om han da ikke føler noe/nok for meg hvorfor viste han da misnøye og skepsis en gang da jeg ikke svarte telefonen når han ringte meg når jeg ringte han opp igjen 1 time senere å forklarte at jeg var opptatt, han sa selv at han ble litt "trekkt" fordi jeg ikke svarte. Oppdaget at han hadde slettet meg fra snap, han sa at han gjorde det fordi jeg ikke svarte telefonen..! Jeg tenkte at det var vell ikke noe og reagere på, har jo hendt jeg har ringt og ikke fått svar så har han et par timer senere beklaget seg å sagt at han sov.

Han virket samme dag som jeg spurte om hvorfor ting hadde dabbet litt "sjalu"? Mens vi lå på sofaen, jeg tekstet en venninne, han kikket litt bort på telefon å spurte hva jeg drev med, sa som sant var. Rett etter jeg legger fra meg telefonen spør han hva jeg hadde som bakrundsbilde på telefonen, viser han telefonen å han kommenterer det ikke mer.

Etterpå ligger vi tett inntil hverandre, han stryker, kysser koser og klemmer, trekker meg inntil seg å holder meg i hånden. Han sier at han ikke vil jeg skal gå, å at han ikke ville jeg skulle gå sist jeg var hos han.

En venninne ringer han å spør om hjelp til noe, rett etter han har lagt på sier han raskt til meg at dette var en veninne som behøvde hjelp til noe, å han forsikret seg at det aldri har vert noe mellom dem eller noe sånn, dette sier han uten at jeg spurte hvem det var som ringte.

Hva vil han? Han viser at han liker meg når vi henger sammen, tar på meg sier fine ting, har sex, koser og klemmer, hvem koser og klemmer på noen de bare er ute etter sex med liksom? 

Så blir det stille en uke og to før vi treffes igjen. Hvordan skal jeg forholde meg til han her? Jeg liker han veldig godt, men hører ikke noe fra han lengre i mellomtiden før vi treffes igjen enten om jeg eller han gir lyd, (mest meg nå) Jeg forstår jo innerst inne at jeg mest sansynlig bare er en hookup for han, men hvordan forholde meg til han nå når jeg egentlig vil noe mer. Ikke ta kontakt lengre? Kun treffe han om han gir lyd eller?

Beklager langt innlegg.

Anonymkode: 9fa93...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har deg som sin nummer to. Han er nysgjerrig på mobilen din, fordi han undrer på om du gjør som han. Han forsikret deg at «en venninne bare ville ha litt hjelp» - uten at du spurte - fordi han skjuler den egentlige sannheten. Dette tror jeg du vet selv også, innerst inne. 

La han gå. Helst i går.

• Liker 6
Skrevet

Tenk at du brukte så lang tid på å skrive dette, når det eneste du vil få her er spekulasjoner og synsing. 😓

Det er kun han som sitter med fakta 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Tipptoppi skrev:

Tenk at du brukte så lang tid på å skrive dette, når det eneste du vil få her er spekulasjoner og synsing. 😓

Det er kun han som sitter med fakta 

Fakta står skrevet med en stor, rød varsellampe for hvert avsnitt her. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, NancyDrew skrev:

Han har deg som sin nummer to. Han er nysgjerrig på mobilen din, fordi han undrer på om du gjør som han. Han forsikret deg at «en venninne bare ville ha litt hjelp» - uten at du spurte - fordi han skjuler den egentlige sannheten. Dette tror jeg du vet selv også, innerst inne. 

La han gå. Helst i går.

Det som er, er at han aldri holder på med telefon sin når jeg er med han, den ligger fremfor han, men er ikke noen som ringer eller tekster han. Har hendt et par ganger sønnen hans har ringt han.

Ts

Skrevet
Akkurat nå, NancyDrew skrev:

Fakta står skrevet med en stor, rød varsellampe for hvert avsnitt her. 

Hennes versjon ja. 

Men jeg er helt enig i din teori og forslag på løsning bare så det er sagt 

Skrevet

Det er vanskelig å si hva han vil...Han kan også være usikker på deg. Er du forelsket i han? Stoler du på han? Hvor ofte ser dere hverandre?

Beklager å si de, men når han nevnte det at han skulle hjelpe ei venninne, fikk jeg en følelse av at det kanskje e en annen dame der også....Sa han hva hun trengte hjelp til?

Anonymkode: 17f48...7c9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å si hva han vil...Han kan også være usikker på deg. Er du forelsket i han? Stoler du på han? Hvor ofte ser dere hverandre?

Beklager å si de, men når han nevnte det at han skulle hjelpe ei venninne, fikk jeg en følelse av at det kanskje e en annen dame der også....Sa han hva hun trengte hjelp til?

Nei han sa ikke det. Nei føler ikke at jeg stoler på han.  Før ville han treffes ofte, nå de siste ukene kun på kort varsel møtes vi, vet jo at det i seg selv er et dårlig tegn.. virker som om han har trukket seg mer tilbake fordi han kanskje har merket at jeg liker han ekstra godt, jeg har jo vist det fordi jeg fikk inntrykk av at han likte meg godt iom han ofte ville treffes før, han utsatte til og med ting kun for og treffe meg. Vil ikke si at jeg er forelsket, men veldig betatt.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei han sa ikke det. Nei føler ikke at jeg stoler på han.  Før ville han treffes ofte, nå de siste ukene kun på kort varsel møtes vi, vet jo at det i seg selv er et dårlig tegn.. virker som om han har trukket seg mer tilbake fordi han kanskje har merket at jeg liker han ekstra godt, jeg har jo vist det fordi jeg fikk inntrykk av at han likte meg godt iom han ofte ville treffes før, han utsatte til og med ting kun for og treffe meg. Vil ikke si at jeg er forelsket, men veldig betatt.

Da tenker jeg følgende

- forpliktelsesangst, evt andre relasjons issues

- involvert i ei anna samtidig. Du skriver at han  har en sønn. Hvilket forhold har han til moren til barnet sitt, vet du det?

- bare interessert i sex/ kontakt på sine premisser

Sett krav til han- Sånne menn trenger å høre det, dvs ikke møt han på bare hans premisser. Ta styringa selv. Hvis han fortsetter på denne måten, vet jeg ikke om jeg hadde orket. Ha egne grenser. 

Skrevet (endret)

Egoistisk, empatiløs, og eiesyk. 

Han er ikke forelsket i deg, han ligger med deg når han han ikke får noe annet. Han er en taper, og at han blir sint fordi han ikke har kontroll på deg er. KJEMPESTOIRT RØDT FLAGG!!!!!!

Move on. Mannen er en idiot. 

Endret av Perle
  • Liker 3
Skrevet

Så vidt jeg vet har han et litt anstrengt forhold til eksen, han har fortalt meg litt kort om henne, å ikke omtalt henne særlig positivt.

Hva skal jeg si til han da? Er redd for og mase og pushe han vekk, vi har ikke særlig kontakt heller lengre. Er som sagt mest jeg som tat iniativet nå, men vil ikke det lengre, vil han skal ta kontakt for engangsskyld. Sist han tok kontakt var kl 2 på natten å ville jeg skulle komme bort, dum som jeg er møtte jeg han. Dette var en uke siden, ingen kontakt siden det.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vidt jeg vet har han et litt anstrengt forhold til eksen, han har fortalt meg litt kort om henne, å ikke omtalt henne særlig positivt.

Hva skal jeg si til han da? Er redd for og mase og pushe han vekk, vi har ikke særlig kontakt heller lengre. Er som sagt mest jeg som tat iniativet nå, men vil ikke det lengre, vil han skal ta kontakt for engangsskyld. Sist han tok kontakt var kl 2 på natten å ville jeg skulle komme bort, dum som jeg er møtte jeg han. Dette var en uke siden, ingen kontakt siden det.

Da er han kanskje ikke ferdig med eksen...Å ha et anstrengt forhold til noen, kan også innebære følelser.

Men du har ansvar for deg selv og hva du godtar. Ikke fortsett å se han på hans premisser er mitt råd , for da vil du aldri få vite hva han egentlg vil med deg. 

Men han virker egoistisk.

Skrevet

Æsj, han høres ut som en manipulator. Det er greit at han ikke svarer på melding på typ 5 dager, mens når han ringer en gang, og du ikke tar tlf, da sletter han deg på snapchat? Bare dette i seg selv burde få deg til å kaste han på hue ræva ut av livet ditt, ts. I tillegg synes jeg dessverre ikke han høres så veldig interessert ut. Og dette med at han er nødt til å understreke at "det er kun en venninne av han som trenger hjelp, altså" er heller ikke direkte bra. Og du spurte ikke en gang. Nei, ikke finn deg i oppførselen hans! Han bruker deg. Du er verdt mer enn som så :) 

Anonymkode: 211de...36d

• Liker 2
Skrevet

Takk til dere som svarer. Noen tips om hva jeg kan si til han? Jeg tenker ikke å ta kontakt med han venter til han gjør det, men hva sier jeg? Vi har jo ingen forpliktelser til hverandre, men trodde som sagt han ville noe med meg..

Ts

Skrevet

Hva sier han om eksen sin? Har du møtt sønnen hans? Er jo tydelig at dette bare er sex for han. 

Anonymkode: 5b060...e82

Skrevet
På 12.11.2018 den 21.48, AnonymBruker skrev:

Takk til dere som svarer. Noen tips om hva jeg kan si til han? Jeg tenker ikke å ta kontakt med han venter til han gjør det, men hva sier jeg? Vi har jo ingen forpliktelser til hverandre, men trodde som sagt han ville noe med meg..

Ts

Jeg hadde bare sendt han en kort melding, hvor du takker for deg :) 

Anonymkode: 211de...36d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...