Gå til innhold

Tror jeg dreit meg ut på "date"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Tok et par øl med en fyr i helgen, en jeg ble kjent med i sommer. Det har vel ligget noe i luften en stund nå. Det startet bra, og det var vel i grunn god stemning hele veien. Vi hadde mye å snakke om, så det var lite pinlige stillheter. Men jeg drakk på tom mage, og kjente det fort i toppen. Klarte selvfølgelig å lire ut av meg ord som kan ha fått meg til å virke litt  for selvsikker og vulgær - noe som ikke er i tråd med personligheten min at all.. altså, ble det vist en mer atypisk side etter litt alkohol innabords, og jeg skjemmes når jeg tenker meg om.

Liker denne fyren godt, og har lyst til å bli bedre kjent med han. Uansett så endte kvelden med at vi holdt hender og rundt hverandre. Han sa direkte at dette måtte vi gjenta, så hva har jeg å bekymre meg for egentlig?

Men som en typisk overanalyserende jente, så overtenker jeg hele kvelden og det jeg sa/gjorde - redd for at han skal tro jeg er sprø jente.. hva tenker dere? Eller noe lignende historier å dele? :P

Anonymkode: b1c83...f7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen skade skjedd når kvelden endte sånn. Men, nå vet jo ikke vi hva du sa, sååå...

*hinthint*

Skrevet

Slapp av du:) Skjønte sikkert at du var litt full

Anonymkode: 91239...a41

Skrevet

Haha ææ, vet ikke om jeg tør å si det her i frykt for å bli gjenkjent. Vi har hatt litt kontakt i ettertid, og jeg fikk en nattasnap av han i stad, så det lover kanskje greit? 

ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha ææ, vet ikke om jeg tør å si det her i frykt for å bli gjenkjent. Vi har hatt litt kontakt i ettertid, og jeg fikk en nattasnap av han i stad, så det lover kanskje greit? 

ts

Hvordan i alledager skal vi gjenkjenne deg? Du har ikke sagt noe som kan identifisere deg akkurat. Og tviler på at han henger på kvinneguiden. Hvor gammel er dere?

• Liker 3
Skrevet

Sikkert OK, men hvis du vil ha næring til overanalyseringen, så kan jeg nevne at du kan ha blitt avskrevet som et seriøst opplegg på grunn av det du sa, når han likevel holder deg varm nå så er det på grunn av utsiktene for et ligg.

Sov godt. ;)

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Sikkert OK, men hvis du vil ha næring til overanalyseringen, så kan jeg nevne at du kan ha blitt avskrevet som et seriøst opplegg på grunn av det du sa, når han likevel holder deg varm nå så er det på grunn av utsiktene for et ligg.

Sov godt. ;)

Ingen vits i å skremme ts da. Tenk om han faktisk er en ordentlig fyr og vil noe seriøst? Men uansett ts, slapp av! Og ikke spør han om ting osv om han mistet interessen, da fremstår du usikker

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alledager skal vi gjenkjenne deg? Du har ikke sagt noe som kan identifisere deg akkurat. Og tviler på at han henger på kvinneguiden. Hvor gammel er dere?

Sant nok. 23 og 25.

Akkurat nå, Horten Market skrev:

Sov godt. ;)

Haha, dette var betryggende lesing. Ble kjent med han da han jobbet litt hos oss i sommer, og fikk inntrykk av at han er en fin og rederlig type, så håper virkelig at det du sier er tilfelle, men man vet jo aldri dessverre... :P Jeg tror ikke jeg ville sagt "dette må vi virkelig gjenta igjen, det var koselig" osv, om jeg ikke var interessert?

Den dumme overtenkinga..

Skrevet

Tror rett og slett jeg ville sendt ham en melding og sagt det du tenker: Du, jeg fikk nok litt for mye innabords og ting kom ut på en måte som ikke er helt meg. Ser frem til å bli bedre kjent i en edru setting!

• Liker 1
Skrevet

Hvis du dreit deg ut, så vil jeg tro det lå noe i luften. Litt pinelig stillhet er nok naturlig da. Kanskje du ikke bør drikke? Men han vil jo gjenta det. Så han tror nok ikke at du er sprø.

Anonymkode: f0ba2...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...