Gå til innhold

Din aller beste ferie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I Spania på all inklusive med ungene. Var deres første sydentur. Hotellet var ikke for stort og ikke for lite pluss at de hadde to ansatte som var der hele dagen kun for å underholde barna rundt bassengområde. 

Som alenemor på tur med to unger var dette herlig og jeg tror jeg hadde det like gøy som ungene. 

Anonymkode: 9b7c0...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste ferie reiste jeg på helt alene. På en liten plass langt nord i Skottland. Jeg spilte fele med en gruppe skotter på dagtid, lærte mange nye låter, og på kveldene spilte vi på pub og drakk til sent. Det var helt fantastisk å la mann og barn være hjemme og bare gjøre det JEG elsker.

Anonymkode: afaaf...40f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisene våre til Sør-England. Deilig avslappende, og perfekt temperatur (ikke for varmt, og sjeldent for kaldt). Mye kultur å by på og mye god mat. Pleier å ha ett fast sted vi bor, og reiser rundt i Devon og Cornwall derfra. :) 

Endret av SPOCA
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kreta 

Anonymkode: 7b51f...6bc

Litt av en fortelling 😂

Anonymkode: 3f6e8...d88

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadtrip i Danmark. Bare stoppe der vi ville, ta piknik ute med god mat og vin. Ligge å se på stjernene i sanddynene i Skagen. Møte masse hyggelige folk. En trenger ikke dra så langt eller bruke en formue på en fin ferie  🙂

Anonymkode: adca5...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min aller beste ferie er den gangen jeg først tilbrakte 3 dager i Verona der jeg bl.a. overvar en operaforestilling i Arena di Verona, for å så å reise videre til 3 uker i Hellas der jeg bl.a. var i to bryllup. Italia og Hellas er mine favorittland, så det var drømmeferien! Langweekend i London med kjæresten kommer som en god nr. 2 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min aller beste feire, var i Vietnam. Først noen dager i Hanoi , så fly til Hué hvor vi bodde i en fantastisk beach villa. Den lå på verdens fineste strand. Hvis man gikk litt bortover stranda, lå det noen fantastiske sjømatrestauranter hvor det kostet en slikk og ingenting for himmelsk fersk sjømat. 

Senere i ferien reiste vi videre til nydelige Hoi An hvor vi koste oss med god mat, flott hotell og deilig badevann.  

Anbefales!

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilferie som inkluderte Norge, Danmark, Tyskland, Luxembourg, Frankrike, Sveits, Monaco, Italia og Østerrike. Nesten fire uker med to barn (1,5 og 16). Gleder oss til neste gang 

Endret av *Ariel*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 0.29, AnonymBruker skrev:

Kreta 

Anonymkode: 7b51f...6bc

Wow! Dit MÅ jeg dra 😍😍😍💃💃💃💃

Anonymkode: 74a62...b85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En måned i Los Angeles i California på sommeren! Utrolig mye man kan gjøre, mange steder og spise og ulike bydeler med hver sine særpreg.

Anonymkode: a0235...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å velge bare en, men sommerferien i Tyrkia er definitivt en av favorittene! Vi dro til Kappadokia og prøvde luftballong for første gang. Var en fantastisk utsikt fra ballongen og vi fikk med oss en nydelig soloppgang. Vi prøvde også ATV-tur ved solnedgang og tok en dagstur for å få med oss mer av området, inkludert en av de gamle underjordiske byene. Avsluttet ferien med noen dager på stranden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være da jeg og pulevenninen min reiste en uke til Syden. Helt tradisjonell ferie, men å reise med henne var noe eget. Mye strand, alkohol og sex. Vi skal på tur igjen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Katy Perry skrev:

Det må være da jeg og pulevenninen min reiste en uke til Syden. Helt tradisjonell ferie, men å reise med henne var noe eget. Mye strand, alkohol og sex. Vi skal på tur igjen😊

Interessant. Hvordan får dere «pulevennforhold» til å fungere i lengden? Og ingen av dere får følelser for den andre? 

Anonymkode: 7b51f...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjent på det, men foreløpig liker vi det vi har nå da vi får det til å fungere slik. Jeg har også en mann jeg treffer for sex, også han går jeg fint overens med. Men er noe eget med henne. Jeg er veldig glad i begge to. Det har fungert i tre år snart🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å velge den aller beste ferien.  Når jeg tenker tilbake står likevel feriene på øyene Skiathos og Skopelos i Hellas som de aller beste. Det var før masseturismen hadde nådd øyene.  Alt var naturlig - ikke tilgjort. 

Jeg vet at tiden aldri kommer tilbake, men det er gode minner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...