Gå til innhold

Hvorfor holder han på slik?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En fyr jeg har hatt sporadisk kontakt med tidligere har to/tre ganger slettet meg på snap. Så etterhvert lagt meg til igjen når vi fikk kontakt på tinder igjen etter noen mnd. Så går det noen mnd med litt prat av og på, så er jeg sletta igjen... Så får vi kontakt igjen på en dating app, begynner å snappe. Snakker mest bare første dagen. Etter en uke er jeg sletta igjen. Så tenker jo jeg at jeg ikke gidder bruke tiden min på slike folk som skal være så av og på og ikke vet hva de vil. 

Nå er det sikkert halvt år siden sist vi snappet. Han har meldt meg et par ganger på disse dating appene, uten at jeg har svart han. Tenker jo at ikke orker å bruke tid på sånne folk når jeg mest sannsynlig blir sletta igjen, liksom bestem deg? Nå senest i kveld meldte han meg bare og sa «ikke lyst å prate mer eller?»... Ikke orket å svare, men vurderer egt å si hvorfor jeg har ignorert han... Jeg lurer på om det er mulig å være så dum? Han bør jo forstå at normale folk blir lei slike som han der.

Flere som opplever at noen på datingverdenen er sånn her? Hva gjør dere med dem? Og hvorfor gjør dem sånn? Blir så irritert!

Anonymkode: f43cc...358

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts igjen!

Jeg spurte han ene gangen hvorfor han sletta meg. Da sa han det var fordi vi ikke snakket mere, og det hadde bare gått 3 dager uten prat så er jeg sletta? Skjønner ikke helt, forventer han daglig kontakt liksom? 

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke giddet å holde på med han... Virker som en skikkelig virrekopp. Han tar kontakt med deg når han er kåt. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Katy Perry skrev:

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke giddet å holde på med han... Virker som en skikkelig virrekopp. Han tar kontakt med deg når han er kåt. 

Vell nå skrev jeg jo at jeg ikke gjør det. Jeg har trossalt ikke snakka med han på et halvt år sist på snap. Og når han har tatt kontakt på datingappene har jeg jo ignorert han fordi jeg ikke orker å bruke mer tid på han tullingen

• Liker 1
Skrevet

Han sletter deg når han får dame og legger deg til igjen når det blir slutt. 

Skrevet
1 minutt siden, Tipptoppi skrev:

Han sletter deg når han får dame og legger deg til igjen når det blir slutt. 

Nei det tror jeg ikke fordi jeg har sett han har vært aktiv på profilene rett etter han har slettet meg. Og lenge etter, samme profil

• Liker 1
Skrevet

.

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det tror jeg ikke fordi jeg har sett han har vært aktiv på profilene rett etter han har slettet meg. Og lenge etter, samme profil

Kjenner du han i virkeligheten? Bor dere ca på samme plass?

Skrevet
1 minutt siden, NancyDrew skrev:

Kjenner du han i virkeligheten? Bor dere ca på samme plass?

Har aldri møtt han, men han har skrevet at han har sett meg på flyplassen på sikkerhetskontrollen. Han bor langt unna meg. Men bryr meg ikke om han, bare lurer på hvorfor han gjør sånt her

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har aldri møtt han, men han har skrevet at han har sett meg på flyplassen på sikkerhetskontrollen. Han bor langt unna meg. Men bryr meg ikke om han, bare lurer på hvorfor han gjør sånt her

Da holder jeg også en knapp på at han er ute etter oppmerksomhet. Litt sånn vi gjorde det tilbake på barneskolen med MSN. Vi logget av og på, bare for at han skulle se at vi var der.

... Kan være det bare var meg som gjorde dette, men. :snurt:

Skrevet

Har han sett deg ofte når du er på jobb? Kanskje han kommer på deg igjen når han ser deg.

Anonymkode: d8376...143

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har han sett deg ofte når du er på jobb? Kanskje han kommer på deg igjen når han ser deg.

Jeg jobber ikke på gardermoen

ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber ikke på gardermoen

ts

Ånei, fikk inntrykk av det, beklager. så han har bare sett deg der tilfeldigvis? Og ikke hilst på deg engang?Utrolig merkelig oppførsel på fyren. Virker som at han kun er ute etter oppmerksomhet. 

Skrevet

Ånei, fikk inntrykk av det, beklager. så han har bare sett deg der tilfeldigvis? Og ikke hilst på deg engang?Utrolig merkelig oppførsel på fyren. Virker som at han kun er ute etter oppmerksomhet. 

Ja tilfeldigvis når jeg var ute på reise. Han jobber der såvidt jeg vet. Han turte nok ikke å hilse, dette var den gangen vi hadde hverandre på snap iallefall

Skrevet

Ja tilfeldigvis når jeg var ute på reise. Han jobber der såvidt jeg vet. Han turte nok ikke å hilse, dette var den gangen vi hadde hverandre på snap iallefall

Uansett så er det veldig barnslig å legge til og slette om og om igjen. Men har selv opplevd at mange gutter gjør det når de skal skjule ei jente for ei annen en. Har du han på Facebook eller Instagram ? Har han gjort det samme der? Eller kun snap dere har/har hatt hverandre på? 

Jeg tror det er kun for oppmerksomhet og en selvtillitsboost, samtidig som at han holder døren åpen for at han kanskje en dag kan få seg noe siden han synes du er pen.

• Liker 1
Skrevet
På 12.11.2018 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Uansett så er det veldig barnslig å legge til og slette om og om igjen. Men har selv opplevd at mange gutter gjør det når de skal skjule ei jente for ei annen en. Har du han på Facebook eller Instagram ? Har han gjort det samme der? Eller kun snap dere har/har hatt hverandre på? 

Jeg tror det er kun for oppmerksomhet og en selvtillitsboost, samtidig som at han holder døren åpen for at han kanskje en dag kan få seg noe siden han synes du er pen.

Er bare på snap jeg har hatt han ja

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...