Gå til innhold

Utolmodig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er skikkelig utolmodig nå

Er bare 18 år og har selvfølgelig veldig god tid til å finne den rette, men begynner å bli litt lei når alle venner har hatt kjæreste osv. når jeg selv er jomfru, ukysset og så vidt har klemt en gutt før. Har vært klar for kjæreste og å eksperimentere i flere år nå, men er ikke så lett når man er av den sjenerte typen.. Har prøvd nettdating og fikk veldig god kontakt med en gutt, men han var australsk backpacker og skulle reise hjem bare noen dager etter vi fikk kontakt. 

Noen som har noen tips?

helst ikke av typen «ta flere sjanser, prøv nye ting» osv, for det er mye lettere sagt enn gjort...

Anonymkode: 46560...279

Videoannonse
Annonse
Gjest duftlyset
Skrevet

Virker som du kanskje er en smule sjenert, ut i fra hva jeg leser?
Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd ut noen nye hobbyer for å komme inn i et miljø hvor det er enklere å bli kjent med noen. Det viktigste er å ikke være utålmodig, for kjærlighet oppstår når du minst venter det!

Du sier du er 18 år? Jeg hadde muligens vurdert å flytte når du har mulighet for å søke studier. Tro meg, å søke studier i en annen by, gir deg så endelig mange muligheter! Og en god del nye bekjentskap, vennskap - og kanskje noe mer!

Lykke til!

Skrevet

Sjenert er ikke så lett å komme over, men det beste våpenet man kan bruke er alkohol, bare ikke drikk for mye, bare litt :) Når du studerer, møt folk, drikk litt og kos deg, så kommer kjærester på rekke og rad :P

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Ardenus skrev:

Sjenert er ikke så lett å komme over, men det beste våpenet man kan bruke er alkohol, bare ikke drikk for mye, bare litt :) Når du studerer, møt folk, drikk litt og kos deg, så kommer kjærester på rekke og rad :P

Alkohol har vel aldri vært en løsning på noe som helst. Hva med å finne roten i problemet heller. Er man sjenert, så jobber man med det. — Dette er det jeg skulle ønske jeg hadde sagt, men dog; en pils eller to mot sjenertheten har aldri skadet, sier min indre stemme. :vetikke:

... Hva med kompisgjengen til de venninnene dine er sammen med? De kan ikke ta deg med på en filmkveld eller noe i den duren, som plutselig, i småskjul, egentlig er en liten dobbeltdate? 

Skrevet
9 timer siden, NancyDrew skrev:

Alkohol har vel aldri vært en løsning på noe som helst. Hva med å finne roten i problemet heller. Er man sjenert, så jobber man med det. — Dette er det jeg skulle ønske jeg hadde sagt, men dog; en pils eller to mot sjenertheten har aldri skadet, sier min indre stemme. :vetikke:

... Hva med kompisgjengen til de venninnene dine er sammen med? De kan ikke ta deg med på en filmkveld eller noe i den duren, som plutselig, i småskjul, egentlig er en liten dobbeltdate? 

Helt enig med deg at man burde finne roten til problemet, men tror ikke det er så enkelt dessverre 😕 Heller ikke lett å komme seg ut av den bobla.

Skrevet

Jeg synes du er for ung. Min første var når jeg var 21år gammel, og nå har jeg 22år og har vært med mange. 

Anonymkode: 49d81...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...