AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Hvordan få en psykopat til å ønske å avslutte forholdet? Har gått noen måneder og jeg er sikker på at jeg ikke ser noen fremtid med personen. Hvis det er mulig å manipulere psykopaten til selv å avslutte er vel det lurere enn å gjøre det slutt og risikere et sant helvete i ettertid? Anonymkode: 5eb8a...1c5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 Gjør det slutt selv. Anonymkode: b968d...ea1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Fikk tips om å gjøre seg så kjedelig som mulig, så personen selv velger å gå fra deg, så de har "vunnet" ved å gå. Anonymkode: 8aff9...b30 2
NancyDrew Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 Hva har han gjort for at du kaller han en psykopat?
Chablis Skrevet 11. november 2018 #6 Skrevet 11. november 2018 Slutt å fore egoet hans. Da går han lei. Men det som vanlig voksne folk gjør er å gjøre det slutt og håndtere evt ettervirkninger på passende måte. Dersom du er redd for han så kontakter du politiet. Er du utdannet innen psykiatri siden du kan stille en slik diagnose? 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #7 Skrevet 11. november 2018 Du må planlegge: Når du slår opp, må alt skje på en gang. Slå opp på e-post der du skriver at du er redd for han fordi han har trekk som du synes virker lite sympatiske. Si at du beklager at du slår opp på denne måten, men at denne samtalen ble for tøff å ta ansikt til ansikt. Si at du ikke ønsker å ha kontakt med han igjen, og be han la være å kontakte deg. Nøkler må han ikke ha/skift lås. Bytt passord på alt. Informer venner/familie/arbeidsgiver om situasjonen. Eventuelle ting du har hos han må du hente før bruddet eller anse dem som tapt. Hans ting pakker du i en bag og setter på f.eks en bensinstasjon der han kan hente dem. Informer om det i overnevnte e-post. Ta screenshot av alle hans forsøk på kontakt. Kontakt politiet for besøksforbud om han maser. Anonymkode: 02d39...9ce 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #8 Skrevet 12. november 2018 På 11.11.2018 den 20.35, NancyDrew skrev: Hva har han gjort for at du kaller han en psykopat? På 11.11.2018 den 20.36, Elektra skrev: Er du utdannet innen psykiatri siden du kan stille en slik diagnose? Jeg er ikke i tvil om at jeg har rotet meg borti en psykopat. Ønsker ikke å gå i detalj her, men det er ingen tvil om at det er uttalte narssisistiske trekk og null empati. Alt dreier seg om han og dersom han er opptatt av andre er det kun med utgangspunkt i egen nytte av personen. Mangel på respekt for alt av normer og regler og ler bare når man forsøker å ta opp noe på en forsiktig, men seriøs måte. Troner frem og tar høysetet i alle settinger. Snakker nedlatende om alt og alle som ikke er enige og det er ingen tvil om at når noe butter imot er dette hvem som helst andre sin skyld. Dårlige familieforhold, "gale" ekser (som jeg vet ikke er gale i det hele tatt da jeg kjenner barnemoren fra tidligere), inkompetente butikkpersonale absolutt alle steder o.s.v. Jeg kunne gitt masse eksempler, men vil altså unngå detaljer. Jeg vil bare avslutte dette rolig. Helst vil jeg at han skal gå lei og dumpe meg uten at han skal føle behov for å legge meg for hat for all ettertid. Jeg vet han er hevngjerrig og at han har syke tanker når det kommer til dette med hevn. Jeg har forstått at han har mye å hevne seg på og at det er mange som har sitt i vente. Jeg vil gjerne slippe å havne på den lista. Alt er en kamp for han og ingen kamp er for liten til å gi slipp på hevnlysten. Stor belastning bare å tilbringe tid med han og jeg er helt sikker på at dette er noe som må avsluttes, men synes det er vanskelig å bryte. Han godtar ikke om noen ser feil ved han. De feilene finnes ikke i hans verden og det er viktig at han ikke får riper i glansbildet av seg selv. Anonymkode: 5eb8a...1c5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke i tvil om at jeg har rotet meg borti en psykopat. Ønsker ikke å gå i detalj her, men det er ingen tvil om at det er uttalte narssisistiske trekk og null empati. Alt dreier seg om han og dersom han er opptatt av andre er det kun med utgangspunkt i egen nytte av personen. Mangel på respekt for alt av normer og regler og ler bare når man forsøker å ta opp noe på en forsiktig, men seriøs måte. Troner frem og tar høysetet i alle settinger. Snakker nedlatende om alt og alle som ikke er enige og det er ingen tvil om at når noe butter imot er dette hvem som helst andre sin skyld. Dårlige familieforhold, "gale" ekser (som jeg vet ikke er gale i det hele tatt da jeg kjenner barnemoren fra tidligere), inkompetente butikkpersonale absolutt alle steder o.s.v. Jeg kunne gitt masse eksempler, men vil altså unngå detaljer. Jeg vil bare avslutte dette rolig. Helst vil jeg at han skal gå lei og dumpe meg uten at han skal føle behov for å legge meg for hat for all ettertid. Jeg vet han er hevngjerrig og at han har syke tanker når det kommer til dette med hevn. Jeg har forstått at han har mye å hevne seg på og at det er mange som har sitt i vente. Jeg vil gjerne slippe å havne på den lista. Alt er en kamp for han og ingen kamp er for liten til å gi slipp på hevnlysten. Stor belastning bare å tilbringe tid med han og jeg er helt sikker på at dette er noe som må avsluttes, men synes det er vanskelig å bryte. Han godtar ikke om noen ser feil ved han. De feilene finnes ikke i hans verden og det er viktig at han ikke får riper i glansbildet av seg selv. Anonymkode: 5eb8a...1c5 Du bryter tvert, ev en liten forklaring der det er du som er problemet, ( vinkle det over på det det er deg, ikke han ) da blir ikke hevnlysten så stor, og du kan ta dine forhåndsregler med å forsvinne i det stille. Anonymkode: f78ef...965
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 For all del ikke si til ham at du er redd ham. Da har han overtaket med en gang. Finn en eller annen grunn til å gjøre det slutt. Og når det er gjort, sperrer du ham på alle sosiale medier. Ikke la ham se hva du driver med, hvem du er samme med osv. Ikke svar på noen henvendelser. Han kommer garantert til å prøve seg. Når du tror han blir forbannet, kan det være han erkjenner alle sine feil og erklærer sin kjærlighet istedet. Manipulasjon på alle mulige vis. Vær forberedt og stå imot alt. Anonymkode: 09390...bd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå