Gå til innhold

trodde han likte meg-men nei, han var bare "full"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Var på en fest igår, å begynte å snakke med en gutt som jeg har hatt kontakt med på snapchat. Det endte opp med at vi hadde sex. Problemet er at jeg trodde han likte meg, fordi igår sa han at han likte meg, og at jeg var fin osv. Han ville også møtes på tirsdag. Men idag spurte han om jeg likte han, jeg sa ja, fordi jeg har likt han lenge. Han svarte da at han hadde fått klarnet hodet, å at han bare var full igår. Så skrev han at vi bare er venner. Men jeg sitter her å gråter, jeg likte han så sykt mye. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: bf5d5...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta lærdom, og gå videre med livet? 

Anonymkode: 8f5de...3b1

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Sånt skjer, ikke tenk på det.

Skrevet

Hvor gamle er dere?

har dere kjent hverandre lenge?

Det er veldig vondt når sånt skjer. Har vært der selv, og det er ikke så mye man får gjort med det. Synes bare det er dårlig gjort av han å holde på sånn.

Anonymkode: 25acd...197

Skrevet

:( 

Anonymkode: dcc22...956

Skrevet

Typisk smågutter. De vil ikke binde seg til noen. Hvis du hadde svart « njæh, du er vel Ok» da hadde pipa nok fått en annen låt.

Anonymkode: cf06f...4e9

• Liker 1
Skrevet

Han sa han likte deg for å få et ligg. Nå vet han hvor han har deg, så vær oppmerksom på at nesten gang han er full "liker" han deg litt på nytt. Da sørger du for å ikke gi ham det han vil ha. Denne karen er ikke noe å satse på.

Anonymkode: 690f0...afc

Skrevet
På 11.11.2018 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Hei. Var på en fest igår, å begynte å snakke med en gutt som jeg har hatt kontakt med på snapchat. Det endte opp med at vi hadde sex. Problemet er at jeg trodde han likte meg, fordi igår sa han at han likte meg, og at jeg var fin osv. Han ville også møtes på tirsdag. Men idag spurte han om jeg likte han, jeg sa ja, fordi jeg har likt han lenge. Han svarte da at han hadde fått klarnet hodet, å at han bare var full igår. Så skrev han at vi bare er venner. Men jeg sitter her å gråter, jeg likte han så sykt mye. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: bf5d5...feb

Ja, det forstår jeg at du synes er skuffende. Og sånne ting gjør litt vondt ei stund. Så vidt jeg forstår, har dere ikke kjent hverandre så lenge, så du kan i alle fall trøste deg med at dette vil nok gå over relativt raskt. Det er lett å idolisere folk man liker, uten at man egentlig ikke vet så mye om det. Når de i tillegg ikke vil ha deg, kan dette få dem til å virke enda mer eksklusive, selv om de ellers kanskje ikke er spesielt interessante folk. Mitt beste tips til deg framover, er å bruke minst mulig tid og energi på å tenke på ham. Noen vil også mene at sex i fylla ikke er det beste grunnlaget for et forhold, og en annen ulempe med slik sex, er at hormoner som skilles ut under sex, kan få å oss til å føle mer tilknytning enn vi ellers ville ha gjort. Neste gang du treffer noen du liker, kan du heller prøve å bli kjent med personen edru - vil ikke personen det, er det åpenbart hva han er ute etter. Ikke forhold i alle fall. Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...