AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Del Skrevet 11. november 2018 Leste nettopp følgende utsagn i forbindelse med fotball: "...den avgjørende tøtsjen på ballen." Hva tenker du om det forsøket på norvagisering? Anonymkode: b05ac...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2 Del Skrevet 11. november 2018 Jeg er ikke glad i norvagisering jeg heller, men det der er normen i fotballmiljøer. Man snakker om touch, sånn er det bare. Jeg tror aldri jeg har hørt fotballfans eller kommentatorer kalle det noe annet Anonymkode: c759f...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Del Skrevet 11. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke glad i norvagisering jeg heller, men det der er normen i fotballmiljøer. Man snakker om touch, sånn er det bare. Jeg tror aldri jeg har hørt fotballfans eller kommentatorer kalle det noe annet Anonymkode: c759f...086 Meg igjen. Jeg misforstod nok innlegget ditt, beklager. Jeg trodde du snakket om å bruke engelske ord på norsk. Skjønner nå hva du mener, og jeg syns ikke noe om det. Det ser dumt ut, men man kan jo bli vant til det meste. Juice - jus, liksom. Anonymkode: c759f...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå