Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt solgte jeg seksuelle tjenester til èn mann. Siden vi ikke hadde sex slik han nå ønsker og jeg ikke ønsker å møte han sier han at han skal spre bilder av meg under navnet mitt dersom jeg ikke har sex med han. Jeg har masse meldinger som beviser at han både ønsker å kjøpe, har kjøpt, angrer på hvordan han behandlet meg osv. Burde jeg være redd for at han gjør noe eller kan jeg bare gå videre til å glemme at han eksisterer? 

Anonymkode: fd98a...5d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan true ham med politi dersom han gjør noe. Han har gjort noe ulovlig ved å kjøpe sex. 

• Liker 41
Skrevet
1 minutt siden, Neket skrev:

Du kan true ham med politi dersom han gjør noe. Han har gjort noe ulovlig ved å kjøpe sex. 

Bra. Jeg har så vidt jeg vet kun gjort noe moralsk forkastelig og ingenting ulovlig, så da kan jeg bruke det mot han.

• Liker 6
Skrevet

Har du bevis på truslene? Anmeld han for voldtektsforsøk (det er det dette faktisk er) og kjøp av seksuelle tjenester (som du sier du har bevis på). Du er garantert ikke den første han prøver dette mot og du blir neppe den siste om han ikke får en solid smekk av onkel blå.

Anonymkode: bd70e...0cc

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du bevis på truslene? Anmeld han for voldtektsforsøk (det er det dette faktisk er) og kjøp av seksuelle tjenester (som du sier du har bevis på). Du er garantert ikke den første han prøver dette mot og du blir neppe den siste om han ikke får en solid smekk av onkel blå.

Jepp. Ønsker ikke å innblande politiet og få det på skussmålet at jeg har gjort noe slikt med mindre jeg blir nødt. 

Skrevet

Skriv at du gir han en siste sjanse til å kutte ut hva han driver med,før du går til politiet og anmelder han for trusler,utpressing og kjøp av sex. Ikke la noen nedverdige deg uansett hva du måtte gjøre,du er like mye verdt uansett og skal ikke ta imot slik dritt!! Pass på deg selv 🤞

• Liker 25
Skrevet

Jepp. Ønsker ikke å innblande politiet og få det på skussmålet at jeg har gjort noe slikt med mindre jeg blir nødt. 

Ok, men vit at det han driver med faktisk er voldtektsforsøk og at han kommer til å utsette andre for det samme.

• Liker 7
Skrevet

Anmeld ham for sexkjøp og utpressing.

evt få en advokat til å sende ham et offisielt brev om at det er dette som vil skje, med mindre han overgir bilder og frastår fra å kontakte deg videre.

ikke ta dette med ham personlig, da dette fort kan eskalere i negativ rettning. Han høres ikke helt stabil ut.

Og som du sier, du har kun gjort noe som er moralt forkastelig. Jeg skal ikke fortelle deg hva jeg syns om situasjonen du har satt deg selv i. Men....alle gjør feil i løpet av livet. Noen små, og noen store. Ikke la dette definere hvem du er, eller hvem du kan bli.

Anonymkode: 26399...e3d

• Liker 12
Skrevet

Du anmelder ham uten å si det til ham eller true med det først. Anmeld ham i morgen den dag. Ikke utsett det. Politiet vil mest sannsynlig beslaglegge pc og telefon, og du er antageligvis ikke hans første offer. Han vil få straff.

Anonymkode: 5eb59...d0f

• Liker 8
Skrevet

Anmeld ham for sexkjøp og utpressing.

evt få en advokat til å sende ham et offisielt brev om at det er dette som vil skje, med mindre han overgir bilder og frastår fra å kontakte deg videre.

ikke ta dette med ham personlig, da dette fort kan eskalere i negativ rettning. Han høres ikke helt stabil ut.

Og som du sier, du har kun gjort noe som er moralt forkastelig. Jeg skal ikke fortelle deg hva jeg syns om situasjonen du har satt deg selv i. Men....alle gjør feil i løpet av livet. Noen små, og noen store. Ikke la dette definere hvem du er, eller hvem du kan bli.

Anonymkode: 26399...e3d

Med de ordene så forteller du jo hva du synes,det kunne du spart deg for.

Anonymkode: e689e...e1e

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men vit at det han driver med faktisk er voldtektsforsøk og at han kommer til å utsette andre for det samme.

Nå får du gi deg. Dette er ikke voldtektsforsøk men utpressing. 

Anonymkode: a7edb...025

• Liker 6
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Å presse noen til sex går under voldtekt

Anonymkode: 8e02b...453

• Liker 11
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Straffeloven:

§ 291. Voldtekt

Med fengsel inntil 10 år straffes den som

a)

skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende atferd.

Folk har tidligere blitt dømt for voldtekt for å ha truet ungjenter til å penetrere seg selv på kamera med trusler om å.spre nakenbilder om de ikke gjorde det.

Så jo, dette er voldtektsforsøk ihht. norsk rettspraksis.

https://www.overgrep.no/kan-man-bli-utsatt-for-voldtekt-pa-nettet/

• Liker 6
Skrevet

Straffeloven:

§ 291. Voldtekt

Med fengsel inntil 10 år straffes den som

a)

skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende atferd.

Folk har tidligere blitt dømt for voldtekt for å ha truet ungjenter til å penetrere seg selv på kamera med trusler om å.spre nakenbilder om de ikke gjorde det.

Så jo, dette er voldtektsforsøk ihht. norsk rettspraksis.

https://www.overgrep.no/kan-man-bli-utsatt-for-voldtekt-pa-nettet/

Dersom TS også sitter på bevis for truslene så er en dom nærmest garantert og erstatningsansvar på ganske mange tusen. Dette i tillegg til bot for kjøp av seksuelle tjenester.

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med de ordene så forteller du jo hva du synes,det kunne du spart deg for.

Anonymkode: e689e...e1e

Det er da en ærlig sak at man ikke synes noe om å selge kroppen sin. Jeg synes det er høflig å ikke utbrodere det noe mer, og i tillegg vise at man likevel har empati for ts.

Anonymkode: 6e154...edd

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor lot du ham ta bilder av deg?

Anonymkode: c14e4...6a8

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor lot du ham ta bilder av deg?

Hvorfor skal du bry deg med det? Så dritt lei jeg blir dere som bare MÅ moralisere. Pass på deg selv,og spør deg selv om alt du har gjort har vært så lurt. 

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor skal du bry deg med det? Så dritt lei jeg blir dere som bare MÅ moralisere. Pass på deg selv,og spør deg selv om alt du har gjort har vært så lurt. 

Du må jo tenke på konsekvenser av det du gjør. En ting er å selge sex, men at du i tillegg lar han ta bilder av deg? Hva tenkte du liksom?

• Liker 7
Skrevet

Men kjære deg, selv du ser vel at det blir for dumt å tillate en horekunde å ta nakenbilder av horen. Da ber man om trøbbel.

• Liker 7
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å presse noen til sex går under voldtekt

Anonymkode: 8e02b...453

Hvis personen, i dette tilfellet horen, går til politiet med det så blir det neppe registrert som voldtektsforsøk, men utpressing eller trakassering.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...