Gjest LoisLane Skrevet 26. mars 2005 #1 Del Skrevet 26. mars 2005 Har vært hos legen i dag med øresmerter i forbindelse med forkjølelse. Fikk beskjed om at jeg har undertrykk, skulle "blåse ut" og bruke nesespray. Jeg har brukt spray, har ikke spesielt mye snørr, og klarer fint å utligne trykket - det føles i alle fall slik. Men fremdeles gjør det skikkelig vondt! Det stikker så jeg rykker til - kan det være verk lenger inne enn legen så? Han sa at det ikke var noe rødt der, og at det ikke var mellomørebetennelse. Feberen stiger, det stikker og stikker... Hva tror dere, hobbyleger - og ekte for den saks skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2005 #2 Del Skrevet 26. mars 2005 Fortsett med nesespray og utblåsning. Det blir nok bedre, men tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 26. mars 2005 #3 Del Skrevet 26. mars 2005 Tid... Æsj, det var ikke det jeg ville høre... Jeg følger ordre, Fighter. Går ned og tar meg et par smertstillende i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2005 #4 Del Skrevet 26. mars 2005 Gjør det. Vet det er kjipt, men det blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 27. mars 2005 #5 Del Skrevet 27. mars 2005 Au, stakkars deg. Syns skikkelig synd på deg og vet jævlig godt hvor vondt sånt er. jeg har vokst opp med øresmerter og øreverk. Har det nå også innimellom, men ikke så ofte som før. Ta deg smertestillende og prøv å hold ut. Til slutt smeller det i øret, og da er det over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 27. mars 2005 #6 Del Skrevet 27. mars 2005 Smeller? :o Spiser fremdeles smertestillende, men det virker som om det er på retur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #7 Del Skrevet 27. mars 2005 Masse nesespray (ikke saltvannspray, men den ekte) og paracet. Så¨går det over til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå