Gå til innhold

Når tvilen kommer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg flyttet ut fra min samboer i sommer. Hadde 1 mnd uten noe kontakt fra min side. Han sende mail på mail på mail,  ringte i ett sett og prøvde å nå meg via felles bekjente. Han ville bare snakke ut da han følte at bruddet kom så fort og han satt med masse spørsmål. Etter en mnd svarte jeg, og vi utviklet etterhvert et friends with benefits forhold. Jeg for min del var veldig klar på at dette var KUN det. Ingen følelser fra min side. Han var klar på at han enda elsket meg og selvfølgelig håpet vi kunnne bli sammen igjen etterhvert. 

Jeg har nylig avsluttet opplegget vårt da jeg følte det ble mer et forhold en friends with benefits opplegg. Vi gjorde alt sammen. Overnattet, spise luncher, såg filmer/serier, middager, trente. Ja du vet. Så jeg følte det måtte ta slutt. Og det står jeg for.

Men, han har jo vært innom tinder i disse mnd vi har vært friends with benefits. Jeg spør "finner du noen intr? Hun såg bra ut" og sånt. Og han svarer hver gang "nei, jeg liker bare å se hvor mange matcher jeg kan samle. Jeg er ikke ute etter å treffe noen, fordi da må den ene være veldig spesiell å overgå deg. Og det er det ingen som klarer" 

Nå når jeg avsluttet opplegget vårt sa han at han hadde vært ferdig med meg lenge. Så da lurer jeg. Har han sagt de tingene han har sagt, at han elsker meg, at ingen vil noensinne ta min plass, at han kommer til å sammenligne alle han treffer med meg, og at det derfor ikke er vits osv osv, bare vært for å få seg noe? Jeg har jo vært klar på at han står fritt til å treffe andre og at vi ikke kommer til å bli sammen igjen. Eller sier han dette nå fordi han er såret? Jeg har brøte all kontakt med han nå. Slette han fra snap, blokka nr hans og fjerne han fra messenger.

Anonymkode: 8dc32...6d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvilken rolle spiller det dersom du er ferdig med ham? Jeg hadde nok følt en lettelse over at han var ferdig.. du slipper jo å forholde deg til kontakt fra ham da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...