Gå til innhold

Hva er du møkk lei av? (Generelt)


FrankDrebin

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være artig å se hva folk her inne er lei av, eneste som ikke er tillatt er KG-relaterte ting, siden det allerede er en egen tråd for det. 

Jeg begynner. 

Jeg er inni hampen lei av bloggere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sophie Elise - den hypen rundt henne ser aldri ut til å dø ut. Når det endelig er stille en stund, så dukker det noe nytt "sjokkerende" om hun som kommer på framsiden av alle aviser. 🙄 

Donald Trump. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerter, Kvalme, Magetrøbbel, Blakk, NAV.

A.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå er jeg trøtt av alle som refererer til ungen sin som en prins eller prinsesse når de ikke er kongelige, noe de ABSOLUTT FÆRRESTE av oss er! 

NEI, DU VENTER IKKE EN PRINS I FEBRUAR!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er møkk lei av alle disse som blir kjendiser over natta fordi de står frem i media med at de «står imot presset for å shave kroppshår.» Sist ut var ei jente i lokalavisa her. Stort bilde der hvor hun løfter armene så armhulene viste. Shave eller ikke shave, gjør hva enn du vil. JEG DRITER I om du har busker større enn hele nabolaget mitt til sammen. La oss bare være enige om at andres kroppshår påvirker ikke oss, om du mener det er fint eller ei - det påvirker deg ikke, la folk få gjøre som de vil. Herregud, som jeg skulle ønske det ikke trengte å være et tema. 

Og la meg nå ikke begynne med alle disse feministene... La nå få mannfolka som vil åpne dørene for deg få lov til å gjøre det, uten å legge så jævlig mye mer i det enn at han ville være hyggelig. Det var trolig ikke fordi du ser hverken svak eller hjelpesløs ut. 

Argh.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er  møkk lei av alle som bærer ungene sine på gullstol og lar dem gjøre som de vil. 

Nei det er ikke greit at ungen din leker med svingdøra på busstasjonen fordi han syntes det er gøy, døra stopper og vi andre må vente til den begynner å gå igjen.

Det er ikke greit at ungen din sitter med møkkete støvler i buss setet.

Egentlig så er jeg vel møkk lei bortskjemte drittunger og deres foreldre.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke er i stand til  å skille mellom skuespilleren og karakteren skuespilleren spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei misandry kvinner som påstår de er feminister, når de åpenbart hater menn. 
Feminisme er likeverd uansett hvem, kjønn og religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Boligpriser som skal opp, og skal ned, i følge eksperter. Er også lei meglere på tv, og ordet LØSNINGER.

Og så var det disse kjendisene som står fram regelmessig, og tilkjennegir at de ble mobbet som barn. Snufs. 

Og aller sist; ordet mestringsfølelse, er nå oppbrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
7 timer siden, NancyDrew skrev:

Jeg er møkk lei av alle disse som blir kjendiser over natta fordi de står frem i media med at de «står imot presset for å shave kroppshår.» Sist ut var ei jente i lokalavisa her. Stort bilde der hvor hun løfter armene så armhulene viste. Shave eller ikke shave, gjør hva enn du vil. JEG DRITER I om du har busker større enn hele nabolaget mitt til sammen. La oss bare være enige om at andres kroppshår påvirker ikke oss, om du mener det er fint eller ei - det påvirker deg ikke, la folk få gjøre som de vil. Herregud, som jeg skulle ønske det ikke trengte å være et tema. 

Og la meg nå ikke begynne med alle disse feministene... La nå få mannfolka som vil åpne dørene for deg få lov til å gjøre det, uten å legge så jævlig mye mer i det enn at han ville være hyggelig. Det var trolig ikke fordi du ser hverken svak eller hjelpesløs ut. 

Argh.

 

Ser problemet, og er enig forsåvidt. Men det du egentlig er lei av er fantasiløse/fulle journalister. Tviler på at den jenta du refererer til, gikk selv til lokalavisen og ba om oppmerksomhet. Her snakker vi bokstavelig talt om resultatet av gravende journalistikk fra barnslige idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frekke og utakknemlige folk

folk som tror de er de eneste som har det travelt. Vi har alle en plass å være, kutt ut a.

«Skal bare» attituden: «Jeg skal bare inn på rema og handle melk, så da parkerer jeg bare på handicapplassen for jeg blir så snar»

folk generelt, egentlig 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ikke ha en jobb :sukk:

Generelt folk som driter i lover og regler, og gjør det som passer dem. 

Folk som går uten refleks i mørket, med svarte klær og alt :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er dritt lei av foreldre som klager over at de voksne barna deres ikke vil ha noe med dem å gjøre. Om barna kutter ut foreldrene sine så har de som regel alltid en god grunn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...