AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Er det noen her som har tatt neseoperasjon og øyeoperasjon? Hvordan var det og hvordan ble resultatet? Kom gjerne med erfaringer hvordan det var i forkant, underveis og etterpå. Jeg er ikke den som vil legge meg under kniven for hver minste ting. Men det er to komplekser jeg ALLTID har hatt! Og det er nesa mi og ørene min som står veldig ut. Tidligere kunne jeg ikke gå med hestehale en gang. Nå gjør jeg det, men merker at det hadde vært så mye finere å få dem mer inntil hodet. Nesa mi er stor og vrenger seg skikkelig opp når jeg ler. Den er veldig hard, er til tider i veien, og kan være vond. Aldri likt disse to tingene. Derfor kunne jeg tenke meg å gjøre noe med det. Jente 26 Anonymkode: 8660f...b74
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Jeg mente ØRE operasjon! Ikke øye Anonymkode: 8660f...b74
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Så trist. Ikke kunne faktisk, å gå med hestehale. Anonymkode: 9b4f3...972
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så trist. Ikke kunne faktisk, å gå med hestehale. Anonymkode: 9b4f3...972 Spurte jeg etter din mening om hva som er mulig her i verden? Figure of speach. Det må være slitsomt for deg å være så politisk korrekt hele tiden Anonymkode: 8660f...b74 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 (endret) Levd med kroniske smerter i snart 20 år etter nødvendig kirurgi ( misslykket - reopperert- holdt i 2 mnd.) -med påfølgende nerveskader. ... ( Helt annen, og større opr. Men all kirurgi medfører risiko...) Tenk deg godt om, er mitt råd ... A. Endret 11. november 2018 av Sliten&kjørt51 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #6 Skrevet 11. november 2018 Jeg tenker at du bør jobbe med deg selv, alle har sine skavanker og komplekser. Jeg har utstående ører, løste det med å ta piercing flere steder på begge, nå kan jeg stolt vise fram ørene mine. Nesa er midt i trynet, så den er alltid i veien uansett hvordan den ser ut. Jeg tror du tenker for mye over dette, og overdramatiserer. Det er vanlig når man har komplekser for noe. Men det er bedre å jobbe med hodet enn å legge seg under kniven og angre år senere. Anonymkode: c8d23...00e 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #7 Skrevet 11. november 2018 Om du har veldig utstående ører tror jeg du kan få dekket operasjon for dette. (Har dette innvirkning på hørselen?) Hør med legen din. Når det gjelder nesen tenker jeg at veldig mange har komplekser for nesen uten at det er noen ting feil med den. Jeg hadde også det, da jeg var yngre, men i voksen alder kunne jeg ikke brydd meg mindre. Man innser at det bare er en selv som bryr seg om sin egen nese. Jeg er glad jeg aldri har operert noe på kroppen for utseendets skyld. Jeg er meg, med alle mine rariteter. Anonymkode: 654a0...dfb 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #8 Skrevet 11. november 2018 Jeg har en venninne som opererte utstående ører på vgs. Hun var veldig fornøyd, vi andre så ikke forskjell. Operasjon er alltid en risiko, ofte er skavankene verst i eget hode. Anonymkode: 1f2a5...aa6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå