Gå til innhold
AnonymBruker

Noen ultraløpere her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen ultraløpere her? 

Hva er deres beste tips til en nybegynner? Noen anbefalte blogger eller artikkler?  Hva skulle du ønske du var bedre forberedt på under din første ultra? 

Hvor mange Km løper du i uka? Mye tempofokus eller er folus mer mot mengde i beina? 

Hilsen #snartultraløperdebutant 

Anonymkode: 8cb42...e63

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er heller ikke helt der ennå, men planen er å debutere på ultraløp neste år. 

Jeg løper per i dag ca 60-70 km i uken, nesten alt er rolige langturer. Man trenger ikke tempoøkter og intervaller i ultraløp, men dersom du liker det, og har et visst tidsmål så er det sef nyttig for å løpe raskere.

https://thebidon.com/trail-running/best-ultra-running-books-podcasts-blogs-films-youtube-channels-and-races/

Jeg følger Ethan Newberry (Ginger Runner) og Sage Canaday på youtube. Førstnevnte har nyttige live talks og fine filmer fra løyper og events. 

Anonymkode: 17618...f1e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fru.Smae

Så gøy at vi ser ut til å være 3 debutanter her i 2019! 
Her er planen debut sommeren 2019. 
Jeg løper som anonym over meg, ca 60-70k i uken nå, men holder på å øke denne mengden. 
det viktigste er mengde, og å holde ut over lenger tid. Gjerne turer på både 4 og 5 timer en dag i uken. 
Selv kjører jeg en intervalløkt i uken og 1-2 styrkeøkter på hele kroppen, men prioriterer først og fremst de lange rolige turene i mye terreng. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her