Gå til innhold

Drikker alkohol.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg er på en måte avholds. Altså, er jeg alltid den som tar på meg å kjøre, jobbe, drikker som regel ikke, sluttet fordi jeg bare fikk problemer. Alkohol gjør meg så lykkelig. men i kveld så er jeg på besøk hos min mamma (hun bor langt unna meg så jeg overnatter hele helgen) og hun kjøpte aquavit til selskap. Jeg er ikke full, men kjenner det litt. Kjenner at depresjonen slipper litt, jeg er ikke så stressa innvendig. Jeg tror ikke denne ene kvelden skader i og med at jeg aldri drikker ellers. Og jeg merker jeg begynner å tenke på en litt annen måte. Jeg siter med depresjon og går til psykolog. Noen som vil si noe? Kan rus hjelpe litt til å se ting på en annen måte?

Anonymkode: 54bbe...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, rus kan ikke hjelpe. Jeg opplevde det på samme måte, over et år senere og jeg sitter i saksa. Og historien min er ikke unik. La det bli med i kveld.

Anonymkode: 43380...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, rus er ikke bra. Du føler det sånn akkurat der og da, men ikke senere og hvert fall ikke på lang sikt. Har vært der selv. Ikke bra i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper nok der og da. Ikke i lengden. Drikk med måte da, så du ikke føler deg bedre enn vanlig i morgen. Å senke skuldrene en kveld er ikke skadelig, så kos deg du. Med måte altså

🙂 så du ikke føler deg *verre* enn vanlig i morgen skulle det selvfølgelig stå.

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er med i kveld. men hvorfor er det ikke slik til vanlig? jeg er så anspent!!! 
Jeg har vært der selv jeg også, men det holdt på å gå galt. jeg lever som avholds. så det er bare de få gangene jeg ikke tar på meg kjøring... og det er kanskje 2 ganger i året. 
Men hvorfor er jeg så tungt til vanlig?

Anonymkode: 54bbe...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...