Gå til innhold
AnonymBruker

Lyver nesten alle menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spørsmålet er ganske rett frem.

Dater en fyr litt som er utrolig kjekk og smart. Han driver og hinter til at han vil ha noe seriøst hele tiden. Han har sagt at han snakker med flere andre jenter, men bare bryr seg om meg. Han snakker om en fremtid sammen. Er dette løgner for at vi skal ha sex? Jeg synes det er spesielt å si slikt når vi ikke har ligget sammen. Vi har kysset. 

Lyver nesten alle menn? Vil menn ha kjæreste for å få enklere tilgang på sex, og ikke fordi de kjenner kjærlighet? Så hvis man blir syk og ikke vil ha sex en periode forlater han deg? Jeg er et veldig seksuelt menneske, men sliter litt med at jeg føler at "min" seksualitet blir borte når en mann blir veldig gira på meg. Da føler jeg at jeg gir hele meg bort til han, og at det ikke er noe igjen av meg selv. Og at han har vunnet.

Jeg forstår at ikke alle menn lyver, men er det slik at flertallet lyver fordi de blir mer styrt av penisen i livet enn mye annet? 

Anonymkode: 3245c...e72

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ardenus

Kan bare svare for meg selv, så da er svaret nei.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er et veldig seksuelt menneske, men sliter litt med at jeg føler at "min" seksualitet blir borte når en mann blir veldig gira på meg. Da føler jeg at jeg gir hele meg bort til han, og at det ikke er noe igjen av meg selv. Og at han har vunnet.

Hva mener du egentlig her? Hvis dere ender opp som kjærester så vinner dere vel begge to?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, Ardenus skrev:

Kan bare svare for meg selv, så da er svaret nei.

Hva mener du egentlig her? Hvis dere ender opp som kjærester så vinner dere vel begge to?

For en mann er det en erobring han kanskje vil snakke om og være stolt av eller huske, mens for en kvinne vil det muligens bli et nederlag i alle situasjoner å ha gitt seg selv bort til en mann (f.eks i fremtidige forhold) når det blir slutt. Det jeg føler litt på er at jeg savner mine egenstunder og at det føles litt trist å gi dem vekk. At noen andre skal styre min seksualitet, på en måte. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er ganske rett frem.

Dater en fyr litt som er utrolig kjekk og smart. Han driver og hinter til at han vil ha noe seriøst hele tiden. Han har sagt at han snakker med flere andre jenter, men bare bryr seg om meg. Han snakker om en fremtid sammen. Er dette løgner for at vi skal ha sex? Jeg synes det er spesielt å si slikt når vi ikke har ligget sammen. Vi har kysset. 

Lyver nesten alle menn? Vil menn ha kjæreste for å få enklere tilgang på sex, og ikke fordi de kjenner kjærlighet? Så hvis man blir syk og ikke vil ha sex en periode forlater han deg? Jeg er et veldig seksuelt menneske, men sliter litt med at jeg føler at "min" seksualitet blir borte når en mann blir veldig gira på meg. Da føler jeg at jeg gir hele meg bort til han, og at det ikke er noe igjen av meg selv. Og at han har vunnet.

Jeg forstår at ikke alle menn lyver, men er det slik at flertallet lyver fordi de blir mer styrt av penisen i livet enn mye annet? 

Menn er sexuelle vesener, du vet vel det? 

Anonymkode: 8e2db...cd8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ardenus
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en mann er det en erobring han kanskje vil snakke om og være stolt av eller huske, mens for en kvinne vil det muligens bli et nederlag i alle situasjoner å ha gitt seg selv bort til en mann (f.eks i fremtidige forhold) når det blir slutt. Det jeg føler litt på er at jeg savner mine egenstunder og at det føles litt trist å gi dem vekk. At noen andre skal styre min seksualitet, på en måte. 

Sånn du beskriver det, så høres det ut som du er med feil mannfolk hvis du føler at de vinner og du taper hvis du har sex med de. Har aldri skrytt av å hatt sex eller fortalt noen om detaljer, jeg kan derimot snakke generelt om sex uten problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Menn gjør ikke annet enn å lyve. Kvinner derimot er perfekte skapninger som aldri lyver.

Anonymkode: 70594...082

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Horten Market

Alle menn lyver. Alle kvinner også. Men det du beskriver, eller mistenker, er manipulasjon. Tror få menn er så råtten, men i ditt tilfelle vil jeg gi deg rett i mistanken. Hvorfor "snakker" han med andre jenter hvis det er deg han vil ha? Da skaper han jo en falsk forventning hos de andre jentene. Og da er han en slik fyr som du mistenker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, Horten Market said:

Alle menn lyver. Alle kvinner også. Men det du beskriver, eller mistenker, er manipulasjon. Tror få menn er så råtten, men i ditt tilfelle vil jeg gi deg rett i mistanken. Hvorfor "snakker" han med andre jenter hvis det er deg han vil ha? Da skaper han jo en falsk forventning hos de andre jentene. Og da er han en slik fyr som du mistenker.

Og til de andre jentene sier han at det bare er de han vil ha. 

Anonymkode: c42cb...c1e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er sexuelle vesener, du vet vel det? 

Anonymkode: 8e2db...cd8

Både mennesker og mange andre arter er seksuelle vesener 

5 minutter siden, Ardenus skrev:

Sånn du beskriver det, så høres det ut som du er med feil mannfolk hvis du føler at de vinner og du taper hvis du har sex med de. Har aldri skrytt av å hatt sex eller fortalt noen om detaljer, jeg kan derimot snakke generelt om sex uten problemer.

Føler det sånn uansett hvem det er. At da vil han alltid ha noe mot meg, på et vis.

3 minutter siden, Horten Market skrev:

Han sier at det virker som om jeg ikke er noe interessert (ja, kan gå noen dager/uker uten at jeg svarer han eller vil møte han). Jeg liker egentlig å gå for gutter som ikke er så kjekke, fordi da vet jeg at ingenting skjer, men han her har sikkert jenter etter seg hele tiden. Men jeg vet at han ikke har ligget med noen av dem. Utifra hva han sier, i hvert fall. Han pleier ikke å dra ut på byen heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg tror at du skal følge intuisjonen/magefølelsen her. Jeg har både følt det genuint når menn har sagt sånt til meg og følt 100% at de virkelig liker meg (og bare meg), og andre ganger bare visst at det er løgn og at det er andre i bildet, og det har stemt i ettertid, selv om vedkommende har virket nærmest besatt av meg. Jeg er veldig i kontakt med egne følelser, og har klokkertro på magefølelse. Føler du at han farer med løgn er det nok en grunn til det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

De som ikke gjør det har ikke suksess blant damene

Det er manipulasjon, spill og løgn som tiltrekker og holder på damene. Fordi damer er slaver av følelsene sine. Derfor fungerer det å lyve. 

Anonymkode: 5add0...348

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

De som ikke gjør det har ikke suksess blant damene

Det er manipulasjon, spill og løgn som tiltrekker og holder på damene. Fordi damer er slaver av følelsene sine. Derfor fungerer det å lyve. 

Heller slave av følelsene sine enn å ikke inneha følelser i det hele tatt, og være et tomt skall som disse manipulatorene er. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Skal spørre..

Nei sier han. Han lyver aldri!

Anonymkode: f0dbe...94f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Heller slave av følelsene sine enn å ikke inneha følelser i det hele tatt, og være et tomt skall som disse manipulatorene er. 

Hørt om rasjonalitet? Dessuten er det fint med balanse. 

Men som sagt, de holder på sånn fordi det fungerer på dere. De gutta som er ærlige mister dere tenninga på, de gutta som er forutsigbare blir for kjedelige. Det er den emosjonelle berg og dalbanen som betyr noe! Og det får dere fra menn som hele tiden stimulerer dere emosjonelt gjennom manipulasjon og løgn. 

Ganske trist å se på egentlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ginny

Ja. Ikke bare nesten alle heller, alle. Og alle damer. Enten for seg selv, for andre, eller begge deler. 

Mennesker bare er sånn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Hørt om rasjonalitet? Dessuten er det fint med balanse. 

Men som sagt, de holder på sånn fordi det fungerer på dere. De gutta som er ærlige mister dere tenninga på, de gutta som er forutsigbare blir for kjedelige. Det er den emosjonelle berg og dalbanen som betyr noe! Og det får dere fra menn som hele tiden stimulerer dere emosjonelt gjennom manipulasjon og løgn. 

Ganske trist å se på egentlig

Har dumpet 2 menn jeg hadde mye følelser for pga det du skriver her, de ga meg en følelsesmessig berg og dalbane, og det gjorde meg forferdelig usikker på meg selv og deppa. Holdt ut nesten 1 år med han ene før jeg endelig fikk mot til å si aldri kontakt meg igjen. Han jeg nå har vært sammen med i flere år er en som mange omtaler som en rolig og sindig type, og han ser kraftig ned på sånne menn du har beskrevet over her. Han er en mann som gir meg trygghet, da er jeg solgt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Har dumpet 2 menn jeg hadde mye følelser for pga det du skriver her, de ga meg en følelsesmessig berg og dalbane, og det gjorde meg forferdelig usikker på meg selv og deppa. Holdt ut nesten 1 år med han ene før jeg endelig fikk mot til å si aldri kontakt meg igjen. Han jeg nå har vært sammen med i flere år er en som mange omtaler som en rolig og sindig type, og han ser kraftig ned på sånne menn du har beskrevet over her. Han er en mann som gir meg trygghet, da er jeg solgt. 

Helt til du kjeder deg igjen, eller at han ikek holder tritt med de andre mennene som venninnene dine er sammen med, så ser du etter en ny fyr

Til syvende og sist går det på kvinnfolk og hva de føler. Det er det som er poenget mitt. Rasjonalitet, ærlighet og pålitelighet er primært maskuline egenskaper noe mange kvinner aldri utvikler. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt til du kjeder deg igjen, eller at han ikek holder tritt med de andre mennene som venninnene dine er sammen med, så ser du etter en ny fyr

Til syvende og sist går det på kvinnfolk og hva de føler. Det er det som er poenget mitt. Rasjonalitet, ærlighet og pålitelighet er primært maskuline egenskaper noe mange kvinner aldri utvikler. 

Nei, for han er ingen tøffel. En mann som behandler meg som en hore på soverommet og som en dame han er utrolig glad i utenfor er drømmemannen for meg. En mann som tar vare på meg, og har litt gammeldagse verdier. Jenter som ikke liker å bli behandlet bra er jenter som føler de ikke fortjener det eller har hatt en ustabil farsfigur og føler trygghet i utryggheten. Jeg nærmer meg 30 år, og har aldri følt meg mer trygg på hva slags type mann jeg vil dele livet mitt med, det vet jeg bedre enn deg.

Man faller for menn som manipulerer nettopp fordi de manipulerer, og er flinke i det. Altså er de løgnere som må bruke spill for å få seg noe, ynkelig.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Både menn og kvinner lyver 

Anonymkode: 5cdeb...430

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her