Gå til innhold

Hobbyfotograf- redd for å legge ut bilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en hobbyfotograf. Jeg har aldri fått noe særlig gode tilbakemeldinger på bildene mine fra familie og om jeg har lagt dem ut på div. sider. Jeg har skikkelig lyst til å kjenne på stolthet av arbeidet mitt og legge de ut selv om jeg ikke vet om andre kommer til å like dem.

 

Er det noen som har det som meg? :klo::fnise:

Anonymkode: 906ce...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, vet ikke om det er det du mener, men jeg har en instagram konto uten mitt navn i profilnavnet, og jeg har ikke fortalt familien om denne. Jeg vil ikke ha gratis-klikkene, jeg vil ha klikk av dem som ærlig liker mine bilder :) 

Anonymkode: 4ad5a...b38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pleier du å fotografere da? Jeg pleier å få bra tilbakemeldinger på mine, både fra kjent og ukjente.

Anonymkode: 17771...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er anonym, kan jo du legge ut et her og høre hva folk sier her. Ja om du ikke er redd for at det blir kopiert da. Har du "vannmerke" i så går det bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2018 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Nja, vet ikke om det er det du mener, men jeg har en instagram konto uten mitt navn i profilnavnet, og jeg har ikke fortalt familien om denne. Jeg vil ikke ha gratis-klikkene, jeg vil ha klikk av dem som ærlig liker mine bilder :) 

Anonymkode: 4ad5a...b38

Dette har jeg også. Føler det gjør meg mindre eksponert og ikke så flau i starten, da jeg var usikker på hva folk syns om bildene. Jeg driver med en annen hobby enn fotografering. Det tok tid å få noe særlig følgere eller klikk, sikkert også litt siden jeg ikke hadde noen venner eller kjente som følgere, men det tok seg opp sakte, men sikkert. 

Anonymkode: 0ae7b...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt samme her. Jeg synes det er ok å legge ut på Instagram siden jeg tenker at folk ikke forventer så mye der, men å legge ut bilder i fotogrupper har jeg større problemer med. Jeg får litt likes der, men ikke så mye. Kanskje 10-15 pr bilde fra folk som ikke er familie eller folk som kjenner meg. Får også noen følgere.

Ser jo at alle slags folk legger ut bilder der, men jeg er litt redd for å få skikkelig negative og lite konstruktive kommentarer. Noen ganger går jo ting på utstyr osv og jeg har ikke råd til mer enn det jeg allerede har. Det virker som mange er veldig opptatt av akkurat det.

Anonymkode: 52b46...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt samme her. Jeg synes det er ok å legge ut på Instagram siden jeg tenker at folk ikke forventer så mye der, men å legge ut bilder i fotogrupper har jeg større problemer med. Jeg får litt likes der, men ikke så mye. Kanskje 10-15 pr bilde fra folk som ikke er familie eller folk som kjenner meg. Får også noen følgere.

Ser jo at alle slags folk legger ut bilder der, men jeg er litt redd for å få skikkelig negative og lite konstruktive kommentarer. Noen ganger går jo ting på utstyr osv og jeg har ikke råd til mer enn det jeg allerede har. Det virker som mange er veldig opptatt av akkurat det.

Anonymkode: 52b46...1e7

Mente at jeg får likes på Instagram. Ser at det kan mistolkes.

Anonymkode: 52b46...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hva som hindrer deg? 

 

Antar du legger det ut på Instagram allerede?

Anonymkode: 54cb6...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...