Snaskesnusken Skrevet 11. november 2018 #21 Skrevet 11. november 2018 18 timer siden, Fjugur skrev: Bestill deg en commodore super pluss lugar, da har du tv, lounge som du kan fosyne deg med varme/kalde drikkevarer og snacks + de har room-service og tv. Det pleier jeg og gjøre og det er helt supert. Nyter alenetid i deilig lugar og shopper i eget tempo i Køben 😍 Det hørtes helt supert ut!
enkefru Skrevet 11. november 2018 #22 Skrevet 11. november 2018 På 10.11.2018 den 19.49, AnonymBruker skrev: Det hørtes digg ut! Skal sjekke det ut, har fått billetter til 200kr så mulig jeg kan oppgradere. Ser veldig fram til shopping i eget tempo! du holdt deg kanskje mest i lugaren under båtturen? Hvordan gjorde det det med middag? Bestilte til rommet eller? Anonymkode: f5e46...e72 Jeg har bestilt middag fra room-service da ja... noen ganger har jeg spist en såpass sen lunch i København også, så jeg har klart meg med snacks fra loungen bare og
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #23 Skrevet 11. november 2018 På 10.11.2018 den 19.57, AnonymBruker skrev: Har sett flybilletter til 600kr en vei,,, og hotel regner jeg med også koster en del. jeg gidder ikke tur/retur samme dag, da litt av målet også er egentid fra hverdag med barn og mann 😛 Kan få en lugar til 200kr tur-retur, så da kan jeg koste på meg taxi fra havnen. er det veldig langt fra sentrum ? Anonymkode: f5e46...e72 Vi tar DFDS noen ganger i året, jeg og tenårings barn. Om du tar vanlig lokal buss så stopper denne rett utenfor der båten ligger til land, denne går bl.a til Kongens Nytorv og ved Rådhusplassen og sentralstasjonen, går ca hvert 10min. Kan kjøpe billett hos sjåfør, går samme tilbake. Ca hverft tiende minutt .Kommer an på om du vil gå på disse sentrene i nærheten av strøket, eller om du vil ut til The Fields, et stort shopping senter rett ved flyplassen. Det er flere restauranter ombord, du må ikke bestille bord på forhånd, lettere å få bord om du er alene, og kanskje er fleksibel på tid og reiser midt i uken i tillegg . Du må ikke ha Commodore lugar for at det skal være bra, men det er jo mere stille. Midt i uken så er det mest voksne som reiser. Også deilig å reise med båt, du trenger ikke tenke så mye på baggajse, vekt og at ting skal sendes. det er utrolig deilig å slappe av på lugar også, med bok og noe godt å drikke og spise. Men selv ville jeg ihvertfall oppgradert til utvendig lugar Anonymkode: f8db6...c18
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #24 Skrevet 11. november 2018 Kunne godt ha tatt en båten alene jeg, alenetid kalles det... Jeg liker å bare stå ute på dekket og ikke gjøre noe... Ta med badetøy, de har jo basseng... Anonymkode: 8b155...aa0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå