Gå til innhold
AnonymBruker

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har holdt på med en fyr i to måneder. Han var sikkelig på heletiden. Vi så hverandre nesten hver dag. Han sa han var forelsket i meg, sa han ikke hadde følt det sånn her før. Snakket om fremtiden vår sammen.. Nå har han hvert bortreist i to uker og ikke tatt kontakt med meg. Jeg sendte han en melding tidlig, fikk et kort svar. Han ser ikke på insta story mine, selv om han er innlogget daglig. Kan han bare sånn plutselig endre mening om meg? Eller er han bare travel?

Jeg hadde egentlig lovet meg selv å ikke ta kontakt. Vente til han selv kom hjem (tirsdag) og se om han kontakter meg. For å ikke bli kontaktet er jo svar i seg selv, tenker nå jeg? Men nå begynner jeg å lure, skulle jeg sendt en liten melding, eller fortsette å smøre meg med tolmodighet og beholde selvverden min?

Anonymkode: 93dec...d0f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

KloggeHeidi

Hold hodet kaldt. Ikke send flere mld! Ta avstand og se hva han gjør. Er sånn du merker om han liker deg:) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ok, Hehe. Ganske frustrerende taktikk. Håper det virker. 

Hater dette her ass... hvorfor kan ikke menn være litt bedre på kommunikasjon. 

HI

Anonymkode: 93dec...d0f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her