Miracl3 Skrevet 26. mars 2005 #1 Del Skrevet 26. mars 2005 Påskeaften i Oslo. Deilig vær og jeg er solbrent for første gang i år. Resten av kvelden skal jeg bruke på å se på påskekrim å spise pizza fra Dolly dimples. Etter at jeg flytta til Oslo er jeg blitt hekta på Dolly, den reklamen lyver ikke. Smaken du blir hekta på :-? Har ikke lest noe pensum i dag og syntes det er utrolig deilig. For første gang på lenge har jeg ikke dårlig sammvitighet fordi jeg ikke har lest. Åtte uker til eksamn :oops: Jeg må sette opp en god studieplan. Gleder meg til den siste Harry Potter boken kommer i juni :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mars 2005 #2 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei, jeg blir den første å gratulere deg med dagbok, så flott Dolly er digg , bor nesten helt ved siden av en her Å hjelp, ikke snakk om eksamen, det er 5 uker til min. Men heldigvis så er det en hjemme eksamen, gleder meg til å bli ferdig da Gratulerer så MASSE med dagbok, hilsen meg :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Flott signatur du har forresten, har bestandig likt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mars 2005 #3 Del Skrevet 26. mars 2005 Gikk inn her i den tro at dette var Samantha sin dagbok! Men grattis ænihøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 4. juli 2005 #4 Del Skrevet 4. juli 2005 Gratulera med dagbok håpar du blir fornøyd med friis veska forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå