Gå til innhold

Langvarig magevirus uten oppkast?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min datter har vært kvalm og uggen i seks dager. Hodepine, liten matlyst og kvalm. Med litt magesmerter. Kjente det når legen trykka på magen. 

12 år. 

Det går omgangssyke på skolen, men de andre kaster opp og blir raskere friske. Hun har vært skikkelig dårlig. 

Var hos lege. Legen fant ikke ut. Ikke utslag på crp. Mulig magevirus eller magekatarr!? Legen sa at magevondten var konsentrert ved magesekk. 

Kan det være så langvarig med omgangssyke eller magevirus? 

Anonymkode: bb6d3...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte du ikke legen om det når dere først var der? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min datter har vært kvalm og uggen i seks dager. Hodepine, liten matlyst og kvalm. Med litt magesmerter. Kjente det når legen trykka på magen. 

12 år. 

Det går omgangssyke på skolen, men de andre kaster opp og blir raskere friske. Hun har vært skikkelig dårlig. 

Var hos lege. Legen fant ikke ut. Ikke utslag på crp. Mulig magevirus eller magekatarr!? Legen sa at magevondten var konsentrert ved magesekk. 

Kan det være så langvarig med omgangssyke eller magevirus? 

Anonymkode: bb6d3...c4e

Legen, igjen, er rette stedet. 

Og få tatt prøver på parasitter, i form av Giardia m.m.

Anonymkode: ea9aa...2e6

Skrevet

Jeg gikk med langvarig vondt i magen for noen år siden. Jeg var kvalm, smertene kom i tak, jeg hadde dårlig matlyst og allmenntilstanden var så som så. Det ble tatt avføringsprøve, og det viste seg at jeg hadde en e. coli.-infeksjon. Er det tatt avføringsprøve?

Anonymkode: 027e5...a03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...