Gå til innhold

Skal du ha slør?

Skal du ha slør?  

1. 1. Skal du ha slør?

• Ja
      25
    • Nei
      14

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg skal ha slør' date=' men får ikke bestemt meg om jeg vil ha langt eller kort.. Prøvde med langt til kjolen, og det var veldig fint, men lurer nå på om kort er enda finere.. Kjolene er veldig fin bak i ryggen, og det synes jo ikke med langt slør..[/quote']

Hadde samme problemet. Bestemte meg til slutt for kort slør og trur eg vil bli fornøgd med det. Litt meir romantisk og samtidig meir praktisk enn langt slør. Følte meg meir kongelig med det lange, så det blei ikkje heilt meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg skal ha slør, men tar den av etter fotograferingen.

Gjest sweetpea-ikke logget inn
Skrevet
Ja jeg skal ha slør' date=' men tar den av etter fotograferingen.[/quote']

:Nikke: Samme her!!

Skrevet

Jeg skal ha et 2m langt ett-lags tyllslør med bittesmå krystaller spredt utover. Helt nydelig! Siden det er bare ett lag så kommer den fine ryggen på kjolen frem allikevel.

Tenkte at til middagen og til festen så blir det litt upraktisk så jeg tror jeg bytter til et kort slør. Vil gjerne ha slør hele dagen for det blir jo bare denne ene dagen.... :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal ikke ha slør - har ikke vurdert det en gang. Skal ha et enkelt, lite bryllup med vielse på tinghuset, så jeg føler at slør blir "for mye" mtp de øvrige rammene for dagen. Det passer ikke inn føler jeg.

K

Skrevet
Er det sånn at når det er slep på kjolen (det er det på min) så bør man også ha slør' date=' eller....?[/quote']

Nei, det er ikke nødvendig. Kjolen min har slep, og jeg skal ikke ha slør. Synes ikke det blei fint til kjolen...

Skrevet

Jeg skal heller ikke ha slør, jeg syntes rett og slett ikke slør passet meg som person. Skal heller ha en pen, litt sporty frisyre (har kort hår) og så verdens fineste tiara på toppen!!!! :hoppe:

Skrevet

Eg skal ha slør.

- Tek det av etter at alle gjestene er komne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...