Gå til innhold

Sukkeravhengighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har helt EKSTREMT lyst på sukker, til alle tider. Får nesten abstinenser, og dette er hver dag. Har jeg ikke noe godt hjemme, lager jeg f.eks. cup-brownies osv.. Jeg prøver å vende det av, har prøvd tyggis, søte frukt og bær, og te. Det er bare ikke det samme! Blir rett og slett fysisk dårlig uten sukker, typ sliten, trøtt og meget gretten. 

Dette er jo selvfølgelig ikke sunt, og jeg ønsker å endre dette. Noen som har opplevd noe lignende og klart å holde seg unna? 

Anonymkode: 43c80...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutta ut sukker for mange år siden. Nå er det svært sjelden jeg spiser noe med raffinert sukker, men jeg spiser frukt.

Det er et lite helvete første uka, men så går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte trappe ned før jeg sluttet helt. Samboer måtte gjemme sjokoladen, og rasjonere til meg feks tre rader hver kveld. Deretter mindre og mindre til det føltes greit å slutte helt. Men jeg koser meg med Pepsimax da, det stiller på en måte søtbehovet litt.

Anonymkode: 28643...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat det samme som deg ts. Jeg får abstinenser og blir fysisk dårlig uten sukker.  Te og frukt er ikke det samme.

Har prøvd å kutte ut flere ganger men sprekker alltid etter en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bettsa skrev:

Jeg har det akkurat det samme som deg ts. Jeg får abstinenser og blir fysisk dårlig uten sukker.  Te og frukt er ikke det samme.

Har prøvd å kutte ut flere ganger men sprekker alltid etter en periode.

Mee to. Har magefett også 😭 Elsker det meste med sukker. Er på tjukkaskjøret konstant. 

Anonymkode: 5d8f0...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...