Gå til innhold

Noe som heter «for trang»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører mange skriver at jenta ikke kan være for trang fordi vaginaen utvider seg osv..

men jeg er en av de som har en trang vagina og har fått høre dette av flere jeg har ligget med. Jeg får penisen dems inn og fingre osv, men hadde sex her om dagen med en ny fyr og han sa at penisen hans ble litt øm/sår etter vi hadde sex. Kan dette være fordi jeg trang? 

Vi har ingen sykdommer eller noe om det skulle ha noe betydning.

Anonymkode: d7697...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan bli sår om dama ikke er våt nok

Anonymkode: a4eff...62a

• Liker 2
Skrevet

Tenker at det heller kommer av for lite forspill. 

• Liker 6
Skrevet
12 timer siden, Tipptoppi skrev:

Tenker at det heller kommer av for lite forspill. 

Ikke nødvendigvis. Hadde selv problemer med dette før jeg fikk barn. 

Anonymkode: 1dfe4...5ff

Skrevet

Min er faring med mange sexpartnere er at det varierer veldig hvor trang jenta er når hun er veldig våt. Noen er nesten for trang så man føler seg øm i penis etterpå, mens andre er "slappere" i underlivet. Liker best en mellomting best siden har ganske stor penis, så det vil variere fra gutt til gutt.

Anonymkode: 2c235...c74

Skrevet (endret)

Noen kan være så trange at det kan være et problem. Men det bedrer seg gjerne over tid. Det kan også komme av at man ubevisst strammer musklene. 

Men både kvinner og menn kommer i ulike størrelser. Og er man veldig trang er det kanskje fordelaktig med en mindre penis? 

Endret av Thyra
Skrevet

Det heter vestibulitt og vaginisme, og er ikke godt. Det er ikke problemet her.  Hvis du er kåt nok og har glidemiddel i tillegg skal det VELDIG mye til at man blir sår av «tranghet» ved vanlig samleie. 

Skjønner virkelig ikke det opphenget folk har i «trang».

Anonymkode: 51968...cd3

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Hadde selv problemer med dette før jeg fikk barn. 

Anonymkode: 1dfe4...5ff

Sa jeg at jeg hadde fasit? 

Skrevet
På 9.11.2018 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Hører mange skriver at jenta ikke kan være for trang fordi vaginaen utvider seg osv..

men jeg er en av de som har en trang vagina og har fått høre dette av flere jeg har ligget med. Jeg får penisen dems inn og fingre osv, men hadde sex her om dagen med en ny fyr og han sa at penisen hans ble litt øm/sår etter vi hadde sex. Kan dette være fordi jeg trang? 

Vi har ingen sykdommer eller noe om det skulle ha noe betydning.

Anonymkode: d7697...429

Eneste jeg har merket med de jeg har ligget med som var trang er at jeg må unnskylde meg hele tiden fordi jeg kommer for fort😅 Bortsett fra det er sex med ei trang rent nytelsesmessig veldig deilig. Hvis dama suger eller runker meg til en orgasme før vi har samleie holder man jo lengre hvis hun er trang. 

Anonymkode: 2c235...c74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...