AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1 Del Skrevet 9. november 2018 Hvordan var din oppkjøring? Er du fornøyd med sensor og ruten du fikk? 🙂 Anonymkode: dca6a...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Del Skrevet 9. november 2018 Fin. Ja. Anonymkode: cea60...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 10. november 2018 #3 Del Skrevet 10. november 2018 Svett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #4 Del Skrevet 10. november 2018 Ganske ok, tiden gikk veldig fort, jeg hadde en dame (er kvinne selv) som sensor. Var vant til mannlig kjørelærer, men det gikk fint. Var uhyre lettet over at jeg ikke strøk, det var jeg sikker på at jeg kom til å gjøre. Anonymkode: 0859f...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lipglossy Skrevet 10. november 2018 #5 Del Skrevet 10. november 2018 Enkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #6 Del Skrevet 10. november 2018 Ganske grusom. Fikk beskjed etter kort tid at dersom jeg ikke sluttet å bruke clutchen så mye, så kunne jeg liksågodt bare snu. Jeg kjørte også feil, og kvelte motoren en gang. Jeg fikk også beskjed om å rygge og parkere, men dette gjorde jeg uten å slå av motoren. Til tross for dette bestod jeg, glad jeg (forhåpentligvis) aldri må kjøre opp igjen. Anonymkode: cc115...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revefrua Skrevet 10. november 2018 #7 Del Skrevet 10. november 2018 Jeg hadde en sensor med mye humor, og det passet veldig fint for meg som setter pris på litt humor når jeg er nervøs. Jeg kjørte opp på bursdagen min, så han lurte på om jeg hadde med kake. Nei, svarer jeg, hvorpå han trekker på skuldrene og sier: "Neivel, da gidder jeg ikke å synge, så da kjører vi." 😂 Turen gikk rett til stedet hvor jeg er oppvokst, og hadde kjørt mange ganger. Naturlig nok var jeg veldig fornøyd med å komme til kjente trakter, hvor jeg hadde fått god opplæring fra før av 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå