Gå til innhold

Hvordan var din oppkjøring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan var din oppkjøring? Er du fornøyd med sensor og ruten du fikk? 🙂

Anonymkode: dca6a...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske ok, tiden gikk veldig fort, jeg hadde en dame (er kvinne selv) som sensor. Var vant til mannlig kjørelærer, men det gikk fint. Var uhyre lettet over at jeg ikke strøk, det var jeg sikker på at jeg kom til å gjøre. 

Anonymkode: 0859f...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske grusom. Fikk beskjed etter kort tid at dersom jeg ikke sluttet å bruke clutchen så mye, så kunne jeg liksågodt bare snu. Jeg kjørte også feil, og kvelte motoren en gang. Jeg fikk også beskjed om å rygge og parkere, men dette gjorde jeg uten å slå av motoren. Til tross for dette bestod jeg, glad jeg (forhåpentligvis) aldri må kjøre opp igjen. 

Anonymkode: cc115...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en sensor med mye humor, og det passet veldig fint for meg som setter pris på litt humor når jeg er nervøs. Jeg kjørte opp på bursdagen min, så han lurte på om jeg hadde med kake. Nei, svarer jeg, hvorpå han trekker på skuldrene og sier: "Neivel, da gidder jeg ikke å synge, så da kjører vi." 😂

Turen gikk rett til stedet hvor jeg er oppvokst, og hadde kjørt mange ganger. Naturlig nok var jeg veldig fornøyd med å komme til kjente trakter, hvor jeg hadde fått god opplæring fra før av 👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...