Gå til innhold

Har en veldig innpåsliten venninne..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ble kjent med en dame for ca 3 år siden.
Vi har funnet på mye rart, men etter hvert så føler jeg bare at vi blir mer og mer forskjellige. Hun avlyser ofte avtaler rett før, og når hun ikke får det som hun vil så blir hun sur. 

Nå de siste månedene så har hun skrevet til meg HVER dag 24/7. Hun maser og spør om alt mulig.  Hun spør meg nesten hver dag om vi skal finne på noe, og om jeg har planer den og den dagen. Vi skal henge sammen på søndag. Og nå for ca 2 timer siden så spurte hun om hva jeg skulle neste uke, fordi hun ville finne på noe.

Altså. Jeg føler at jeg må lyve og finne på unnskyldninger hele tiden. Hun sluker all energien min. Jeg har så klart lyst å være med henne noen ganger, men ikke 4 ganger i uken liksom. Jeg har andre venner og familie som jeg må prioritere også.  

Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 2d0e5...969

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm jeg vet sannelig ikke... 🙄Hva med å... eh, fortelle henne dette? 

Anonymkode: f8361...4a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Ja, som AB over sier: hva med å fortelle henne det. 

"Ja, Olga, jeg vil gjerne treffes neste fredag. Gleder meg til å se deg, men frem til da blir jeg nok litt travel så får ikke mulighet til å svare på meldinger. Ses om en uke! :) "

Og om hun ikke tar den over: 

"Jeg liker å være sammen med deg, men jeg er ikke så glad i så masse SMS-kontakt egentlig. Jeg synes det blir mye."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har en sånn venninne tror jeg. :P Jeg har sagt at jeg ikke prioriterer meldinger, er det noe viktig kan folk ringe, ellers så kan det vente til vi treffes. Høres kanskje litt frekt ut men det virker som om noen ikke gjør noe annet enn å sitte med telefonen og skrive meningsløse meldinger i hytt og pine.

Anonymkode: 8e67f...dfa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett dette, men i og med at hun avlyser avtaler og blir sur så ville jeg nok sagt ifra. Hvorfor er ikke din tid viktig lissom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Vær glad for at noen vil være med deg. Slem du er som kaller henne innpåsliten, hun er jo ikke det, det er du som tolker det sånn. Tenk på de som ikke har noen å prioritere...

Anonymkode: 7b7d2...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun vil møtes hele tiden OG avlyser avtaler i siste liten?

Jeg ville spurt henne om dette. 

Anonymkode: 87640...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Vær glad for at noen vil være med deg. Slem du er som kaller henne innpåsliten, hun er jo ikke det, det er du som tolker det sånn. Tenk på de som ikke har noen å prioritere...

Anonymkode: 7b7d2...7fc

Det finnes en mellomting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres slitsomt ut! Jeg har også ei sånn. Vet ikke hvordan man skal håndtere det selv, for jeg klarer ikke å si rett ut at jeg ikke vil. Føler at jeg hele tiden må ha en annen avtale, ellers er det ikke god nok grunn til å si nei. Og så har hun lært seg å booke meg tidligere og tidligere. Lage planer for f.eks nyttårsaften lenge før. 

Anonymkode: e5bf7...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun mangler selvkontroll/impulskontroll eller at det er en form for avhengighet hun har til deg?

Anonymkode: 71e79...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...