Gå til innhold

Bør bannskap i tråder forbys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja?
Nei?

Anonymkode: 964d3...5dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner folk da? 

Anonymkode: 3f607...014

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Banner folk da? 

Anonymkode: 3f607...014

Jaa... her feks 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det, litt bannskap tåler vi, men evt. overdreven bruk av banneord burde nok redigeres bort. Jeg er ikke prippen, men f.eks. banning i annenhver setning blir for dumt. :P 

• Liker 6
Skrevet

Nei Ikke faen

• Liker 7
Skrevet

Enig med @FrankDrebin Jeg gikk inn i tråden for å si akkurat det samme :) 

• Liker 4
Skrevet

Nei.

Selvom bannskap normalt er en uting kan man ikke kneble brukere som har det som en del av sitt ordforråd.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Jeg synes ikke det, litt bannskap tåler vi, men evt. overdreven bruk av banneord burde nok redigeres bort. Jeg er ikke prippen, men f.eks. banning i annenhver setning blir for dumt. :P 

Enig. Men bortredigering av bannskap må gjøres av bruker selv.  Det kan ikke bli slik at moderatorer sensurerer en liste ord de ikke mener er "passende".

• Liker 1
Skrevet

Helvete heller, ikke faen.

Anonymkode: 1b2ed...ce3

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Enig. Men bortredigering av bannskap må gjøres av bruker selv.  Det kan ikke bli slik at moderatorer sensurerer en liste ord de ikke mener er "passende".

Ser at den kan bli litt vrien å holde styr på, og det er jo også individuelt hva folk oppfatter som banneord. Noen synes jo "steike" er grove greier. xD

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal forbys, eller hvordan noen kan henge seg opp i det. Syns det er på sin plass med banneord nå og da.

• Liker 2
Skrevet

Nei, bannord er positivt så lenge det brukes med måte. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Ser at den kan bli litt vrien å holde styr på, og det er jo også individuelt hva folk oppfatter som banneord. Noen synes jo "steike" er grove greier. xD

Vel...uansett er det ikke opp til Forumets Voktere å bedrive sensur av enkeltord.

• Liker 2
Skrevet

Husker det var et forum jeg var på for mange år siden, som brukte autosensur. Der ble vårt kjæreste og mest vanlige banneord erstattet med "sukkerspinn". Mitt forhold til sukkerspinn har aldri vært det samme siden. :fnise:

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har ikke lagt merke til noe særlig banning...men å forby, nei.

Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Vel...uansett er det ikke opp til Forumets Voktere å bedrive sensur av enkeltord.

Måtte i såfall ha vært om innlegget hadde fått x antall klager. Men når rett skal være rett, så kan jeg ikke si at jeg har lagt merke til overdreven banning her inne. :)

• Liker 1
Skrevet

JA! Folk som bruker banning, har dårlig ordforråd

Anonymkode: 5c9a9...80b

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja?
Nei?

Bannskal vitner om dårlig språk og språkdorståelse. Bannskap vitner også om manglende sosiale antenner og er totalt unødvendig i både skriftlig og muntlig form, faktisk like unødvendig som å ty til fysisk vold når man ikke klarer å argumentere verbalt.

Anonymkode: 7965e...fab

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

JA! Folk som bruker banning, har dårlig ordforråd

Anonymkode: 5c9a9...80b

Feil.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bannskal vitner om dårlig språk og språkdorståelse. Bannskap vitner også om manglende sosiale antenner og er totalt unødvendig i både skriftlig og muntlig form, faktisk like unødvendig som å ty til fysisk vold når man ikke klarer å argumentere verbalt.

Anonymkode: 7965e...fab

Ukorrekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...